کد خبر : 1998208 | 09 بهمن 1402 ساعت 12:45 | 37.1K بازدید | 71 دیدگاه

فرناندو سانتوس:

کریستیانو رونالدو هنوز بهترین بازیکن جهان است

فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، اعتقاد دارد که کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان است و لیگ فوتبال عربستان هم به شهرتی جهانی دست پیدا کرده است.

کریستیانو رونالدو هنوز بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، از فوتبال عربستان و لیگ حرفه‌ای فوتبال در این کشور تمجید کرد.

سانتوس به روزنامه الشرق الاوسط گفت: "عربستان سعودی در حال سرمایه‌گذاری فوق‌العاده‌ای روی لیگ حرفه‌ای است و به ویژه پس از موفقیت در جذب مربیان و بازیکنان سرشناس، به شهرتی جهانی رسیده است. میزبانی عربستان سعودی در جام جهانی 2034 تأثیر مثبتی روی کل منطقه خاورمیانه خواهد داشت."

سرمربی تیم بشیکتاش عملکرد تیم عربستان در جام جهانی 2022 را فداکارانه توصیف کرد و ادامه داد: "دو گل صالح الشهری و سالم الدوساری به آرژانتین برای همیشه در یادها باقی خواهد ماند."

1778421

او با تمجید از رونالدو گفت: "از نظر من کریستیانو رونالدو هنوز بهترین بازیکن جهان است و در سطح بسیار خوبی برای النصر در لیگ حرفه‌‌ای عربستان بازی می‌کند."

مربی 69 ساله همچنین درباره حضور مربیان پرتغالی در لیگ عربستان عنوان کرد: "لوئیس کاسترو، مربی النصر و ژرژ ژسوس، مربی الهلال، کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و مربی بسیار خوب دیگری به نام پدرو امانوئل، مربی الخلیج، در لیگ عربستان فعالیت می‌کند."

دیدگاه‌ها