کد خبر : 1998209 | 09 بهمن 1402 ساعت 12:46 | 22.7K بازدید | 13 دیدگاه

پیدا کردن جانشین برای بالده

سخت‌ترین ماموریت: بارسا سه روز فرصت دارد

تیم مدیریت ورزشی بارسلونا تنها سه روز برای پیدا کردن بهترین جانشین برای الکس بالده فرصت دارد.

سخت‌ترین ماموریت: بارسا سه روز فرصت دارد

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای بارسلونا فراتر از اعلام استعفای ژاوی هرناندز پس از شکست مقابل ویارئال ادامه دارد و هدف فعلی این است که حداقل حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کند. بارسا باید تا انتها رقابت کند و به همین دلیل است که مدیریت ورزشی با هم‌فکری مربی تصمیم گرفته است تا پس از مصدومیت الکس بالده وارد بازار شود ولی خرید بازیکن مستلزم چراغ سبز لالیگاست.

1982810

در بارسلونا اکنون منتظر لالیگا هستند تا وضعیت فرپلی مالی را تا پایان امروز تایید کند. آنها تصور می‌کنند که پول بسیار کمی برای آنها باقی خواهد ماند، اما دکو (مدیر ورزشی) در این سه روز سعی خواهد کرد یک نیروی تقویتی جدید برای بهبود شرایط تیم پیدا کند، موردی که بسیار پیچیده است.

لازم به یادآوری است که همانطور که قبلا در مورد گاوی اتفاق افتاد، بارسا امکان خارج کردن نام بازیکن مصدوم طولانی‌مدت خود از فهرست را دارد و می‌تواند تا پایان فصل از 80 درصد دستمزد او برای جذب بازیکنی دیگر استفاده کند. برای مثال با مصدومیت طولانی مدت گاوی و خروج نام او از فهرست بود که بارسا توانست قرارداد ویتور روکه را ثبت کند.

1984355

بالده اخیرا قراردادش را تمدید کرد و بارسلونا آن را بدون مشکل در لالیگا به ثبت رساند. بارسا در پست جناح چپ و بعد از مصدومیت بالده و آلونسو، تنها هکتور فورت جوان را دارد و بعد از دریافت مجوز مالی لازم از لالیگا سخت‌ترین کار ممکن را پیش رو دارد: سه روز به منظور پیدا کردن جانشینی مناسب برای بالده. دکو موفق می‌شود؟

دیدگاه‌ها