کد خبر : 1998222 | 09 بهمن 1402 ساعت 13:37 | 32.3K بازدید | 20 دیدگاه

یک مربی جدید به بارسلونا پیشنهاد شد

بعد از خبر کناره‌گیری ژاوی از هدایت بارسا در پایان فصل گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او ردیف شده‌اند و جدیدترینشان مربی سوسیداد است.

یک مربی جدید به بارسلونا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی اخیرا قراردادش با بارسا را تا 2025 تمدید کرده بود و در صورت فتح لالیگا یا لیگ قهرمانان قراردادش خودکار تا 2026 تمدید می‌شد. مدیریت بارسا بارها حمایتش از پروژه ژاوی را اعلام کرده بود ولی مربی کاتالان بعد از شکست‌های پرگل اخیر برابر رئال، بیلبائو و ویارئال تصمیم به استعفا گرفت و گفت که انتقادات بی‌رحمانه شده‌اند و او دیگر تحملش را ندارد.

ژاوی در پایان فصل از بارسا می‌رود و از حالا گزینه‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شده‌اند.

1984370

طبق ادعای موندودپورتیوو، بعد از مطرح شدن نام‌هایی مثل یورگن کلوپ، هانسی فلیک، تیاگو موتا و میکل آرتتا، حالا ایمانول آلگواسیل، مربی 52 ساله رئال سوسیداد، نیز وارد فهرست تیم مدیریت ورزشی بارسا شده است.

1796261

ایمانول از سال 2018 هدایت سوسیداد را قبول کرده و توانسته این تیم را یک‌بار فاتح کوپا دل ری کند. قهرمانی‌ای که در دوران پاندمی کرونا رخ داد. او فصل گذشته توانست سوسیداد را به لیگ قهرمانان برساند و امسال با موفقیت در دور گروهی راهی یک هشتم نهایی شده و باید برابر پی اس جی قرار بگیرد.

در واقع سبک بازی تماشایی سوسیداد زیر نظر ایمانول باعث شده تا حالا نام او نیز برای جانشینی ژاوی مطرح شود. ایمانول یک‌بار بعد از برکناری رونالد کومان نیز در میان گزینه‌های مربیگری بارسا بود ولی در نهایت ژاوی انتخاب شد.

دیدگاه‌ها