کد خبر : 1998245 | 09 بهمن 1402 ساعت 14:27 | 9.4K بازدید | 23 دیدگاه

رویای ستاره بایرن: باید قهرمان لیگ قهرمانان شویم!

لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید هدفش در این فصل قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان است.

رویای ستاره بایرن: باید قهرمان لیگ قهرمانان شویم!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب سانه در این فصل باعث شد که بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و هواداران بایرن مونیخ او را تحسین کنند و مدیران این باشگاه هم در تمدید قراردادش مصمم شوند. 

هنوز 18 ماه دیگر از قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ باقی مانده است اما به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه نگران هستند که پیشنهادات جذابی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دست او می‌رسد باعث شود که برای ترک آلیانز آرنا وسوسه شود. 

سانه در گفت‌وگو با نشریه آلمانی TZ در این باره اظهار داشت: «من پیش از این صحبت‌هایی را با کریستین فروند انجام داده‌ام و همه چیز خوب و عالی است. ما گفتیم که بار دیگر جلسه‌ای را با هم برگزار خواهیم کرد. در آخر، باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

1965765

وقتی شما یک خانواده دارید، باید تصمیماتی را بگیرید که برای آنها هم خوب باشد. این پکیج کاملی است که فقط مربوط به بخش فردی و شخصی نمی‌شود. اما در حال حاضر همه چیز برای ما خیلی خیلی خوب پیش می‌رود. ما احساس آرامش و راحتی زیادی در مونیخ داریم.»

او در پاسخ به سوالی درباره اریک دایر گفت: «او بازیکنی با تجربه است که پیش از این در دیدارهای بزرگی به میدان رفته است. او در هنگام تصاحب توپ خیلی آرام است و مسئولیت پذیری بالایی دارد. دایر بدون شک تجربه‌اش را به این تیم اضافه خواهد کرد و در این فصل کمک مهمی برای ما خواهد بود.»

این ستاره آلمانی با اشاره به اهدافش در این فصل اضافه کرد: «من قطعا دوست دارم که ما قهرمانی در لیگ آلمان را بار دیگر از آن خودمان کنیم و در بهترین شرایط دوست دارم که قهرمان لیگ قهرمانان هم باشیم.»

دیدگاه‌ها