کد خبر : 1998262 | 09 بهمن 1402 ساعت 15:30 | 45.9K بازدید | 18 دیدگاه

اختلاف با دکو

دلیل واقعی استعفای ژاوی از بارسلونا

طبق ادعای کادنا سر، اختلاف با دکو و عدم تقویت تیم در تابستان، ژاوی را در بارسلونا به ته خط رسانده است.

دلیل واقعی استعفای ژاوی از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت ساعت‌ها از خبر استعفای ژاوی در پایان فصل، جزئیات جدیدی از دلایل تصمیم او مشخص می‌شود. عدم جذب بازیکنان موردنظر او در تابستان، پیشرفت پروژه جاه طلبانه او را بسیار دشوار کرد.

طبق ادعای کادنا سر که در اسپورت نیز بازتاب داشته، ژاوی از بین جاشوا کیمیش، برناردو سیلوا و زوبیمندی یکی را می‌خواست ولی باشگاه نتوانست هیچکدام را جذب کند.

1948723

دکو (مدیر ورزشی) با کیمیش، برناردو سیلوا و زوبیمندی تماس‌هایی داشت اما نتوانست آنها را به خدمت بگیرد. این دکو بود که به ژاوی گفت این نام‌ها را فراموش کند زیرا برای بارسا غیرممکن بود که برای جذبشان وارد رقابت شود.

در نهایت، وضعیت بد مالی باشگاه باعث شد آنها به اوریول رومئو قانع شوند، قراردادی که تنها با 3.4 میلیون بسته شد. بازیکنی که گزینه آخر ژاوی بود و اصلا هم نتوانسته در فصل جاری انتظارات را برآورده کند.

1969255

ژاوی و دکو هرگز ارتباط دوستانه‌ای ندارند و مربی کاتالان معتقد است دکو به‌عنوان مدیر ورزشی در حد باشگاه نیست و نمی‌تواند نیازهای کادر فنی در بازار را برآورده کند. او بعد از جدایی جوردی کرویف و متئو آلمانی خود را در بارسا تنهاتر از همیشه می‌بیند و معتقد است شاید با رفتنش، دکو بتواند مربی دلخواش را بیاورد و این به سود بارسا شود.

دیدگاه‌ها