کد خبر : 1998270 | 09 بهمن 1402 ساعت 15:42 | 128.7K بازدید | 51 دیدگاه

اقامت در مایورکا

مقصد بعدی یورگن کلوپ مشخص شد: اسپانیا!

یورگن کلوپ در حال ساختن خانه‌ای در جزیره مایورکاست و قرار است دوران استراحت خود را در اسپانیا باشد.

مقصد بعدی یورگن کلوپ مشخص شد: اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در پایان فصل از لیورپول پس از 9 سال جدا می‌شود، صرف نظر از اینکه تا پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد. سرمربی آلمانی همین سه روز پیش به شکلی کاملاً غیرمنتظره این موضوع را اعلام کرد، هرچند گفت که باشگاه از ماه نوامبر از آن مطلع بوده است.

1983513

کلوپ در مورد آینده خود چیزی نگفت. او فقط به صراحت گفت که هرگز قرار نیست مربی یک تیم لیگ برتری شود و یک سال نیز استراحت خواهد مرد. حالا همه کنجکاوند که بالاخره مرد آلمانی چه خواهد کرد و رسانه‌ها نیز طبعا کاری جز گمانه‌زنی درباره آینده سرمربی محبوب لیورپول انجام نمی‌دهند. همه چیز نشان می‌دهد که او یک استراحت طولانی خواهد داشت.

مارک لورنسون، بازیکن سابق لیورپول، به رسانه ایرلندی "Off the Ball" گفت: «من مطمئن نیستم که این را به شما بگویم، اما این یک راز بزرگ هم نیست. کلوپ در حال ساختن خانه‌ای در مایورکا اسپانیاست. من خانه‌ای نزدیک جایی دارم که او دارد خانه‌اش را می‌سازد. روز گذشته او را دیدم و بعد از بازی از او پرسیدم. اوضاع ساخت خانه چطور است؟ به نظر کلوپ بعد از جدایی از لیورپول، در اسپانیا اقامت خواهد کرد. کسی چه می‌داند، شاید او وسوسه شود چالش بعدی خود را هم در لالیگا شروع کند.»

دیدگاه‌ها