کد خبر : 1998298 | 09 بهمن 1402 ساعت 17:19 | 24.4K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت علی کریمی با ورود بوراک ایلماز

هافبک ایرانی کایسری اسپور یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل آنتالیا اسپور است.

بازگشت علی کریمی با ورود بوراک ایلماز

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که علی کریمی را در فهرست و سید مجید حسینی را دور از لیست نفراتش دارد، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف تیم رده ششمی آنتالیا اسپور خواهد رفت.

علی کریمی که در دیدار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه مقابل سامسون اسپور پس از مدت‌ها از ترکیب خارج شده، جزء نفرات ذخیره بود و به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد، با تغییر سرمربی در کایسری اسپور و نخستین تجربه سرمربیگری بوراک ایلماز، به جمع 11 نفر اصلی بازگشته است.

باشگاه کایسری اسپور که بخاطر نتایج ضعیف و هشت شکست متوالی تصمیم به تغییر سرمربی گرفت و هدایت تیمش را به بوراک ایلماز، اسطوره فوتبال ترکیه سپرد، امروز نخستین بازی با حضور وی را مقابل آنتالیا اسپور تجربه خواهد کرد که علی کریمی نیز به ترکیب بازگشته است.

1984467

علی کریمی که در این فصل 21 بازی در سوپر لیگ ترکیه به عنوان یار ثابت یا تعویضی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، امیدوار است زیر نظر بوراک ایلماز دوباره شرایط خوبی را تجربه کند.

سید مجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل 10 بار به میدان رفته، به دلیل همراهی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در فهرست تیمش در بازی سوپر لیگ ترکیه مقابل آنتالیا اسپور حضور ندارد.

تیم فوتبال کایسری اسپور با هشت پیروزی، پنج مساوی و 9 شکست و کسر سه امتیاز در این فصل، 26 امتیازی و تیم سیزدهم جدول سوپر لیگ ترکیه است.

دیدگاه‌ها