کد خبر : 1998310 | 09 بهمن 1402 ساعت 18:03 | 116.8K بازدید | 121 دیدگاه

با اعلام جواد نکونام

فوری: پایان فصل برای بهترین بازیکن استقلال!

با اعلام جواد نکونام، کوین یامگا در این فصل قادر به حضور در ترکیب استقلال نیست.

فوری: پایان فصل برای بهترین بازیکن استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اطلاعیه‌های باشگاه استقلال و اعلام لغو حضور در اردوی امارات با تصمیم جواد نکونام سرمربی آبی پوشان تصمیم گرفت تا تمرین امروز را با حضور خبرنگاران برگزار کرده و پاسخگوی سوالات آنها باشد.

نکونام که به نظر می‌رسد قرار است صحبت‌های داغ و جنجالی را پیرامون وضعیت استقلال به زبان بیاورد، در بخش نخست صحبت‌هایش به موضوع مهمی اشاره کرد و آن، غیبت کوین یامگا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی است.

همان‌طور که پیش از این نیز حدس زده می‌شد، این بازیکن نیازمند عمل‌های جراحی دیگری است و پس از آن باید برای طی دوره نقاهت طولانی مدت، راهی کشورش شود و پزشکان نیز او را از انجام هرگونه فعالیت سنگین منع کرده‌اند.

1984496

آچار فرانسه استقلالی‌ها چند روز پیش و در حاشیه تمرین تیم دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد. کف استوک پای امید حامدی‌فر به صورت یامگا برخورد کرد و باعث مصدومیت سخت و دلخراش او از ناحیه چشم شد و طی این مدت، او چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

حالا و با اعلام رسمی نکونام، کوین یامگا تا پایان فصل قادر به حضور در میادین نیست و استقلال نیز نام او را از فهرست تیم خارج خواهد کرد. خبر بسیار بدی که قطعا باعث افزایش مشکلات آبی پوشان در ادامه فصل خواهد شد.

دیدگاه‌ها