کد خبر : 1998335 | 09 بهمن 1402 ساعت 19:32 | 9.3K بازدید | 16 دیدگاه

گلزنی برای عراقی‌ها خوش‌یمن نبود!

دو بازیکن عراق پس از گلزنی بلافاصله زمین مسابقه را ترک کردند!

گلزنی برای عراقی‌ها خوش‌یمن نبود!

به گزارش "ورزش سه"، دو بازیکن گلزن عراق در بازی با اردن شب خوبی را تجربه نکردند و بلافاصله پس از گلی که به ثمر رساندند زمین مسابقه را ترک کردند!

ایمن حسین، مهاجم جنجالی عراق، بلافاصله پس از گلزنی از زمین مسابقه اخراج شد تا در حالی که امید زیادی به صعود و حتی آقای گلی مسابقات داشت، تورنمنت برایش به پایان برسد و یکی از عوامل اصلی شکست تیم ملی کشورش باشد.

سعد ناطق، مدافع گلزن عراقی‌ها، هم بلافاصله پس از گلی که به ثمر رساند در اولین حمله اردن دچار مصدومیت شدید از زانو شد و زمین مسابقه را ترک کرد، او جای خود را به علی عدنان داد و قلب دفاع عراق را ترک کرد.

1984531

با اخراج و مصدومیت دو بازیکن کلیدی عراق شکل بازی این تیم تغییر کرد و با توجه به حساسیت مسابقه اردنی‌ها به خوبی از نبود آنها استفاده کردند و شرایط را به سود خود تغییر دادند، حضور سعد ناطق در خط دفاعی می‌توانست نظم بیشتری به دفاع این تیم دهد و شاید شلوغی‌های بی‌مورد و اشتباهات عراقی‌ها در دقایق پایانی رقم نمی‌خورد.

گلزنی برای عراق در این مسابقه برای بازیکنانش خوش‌یمن نبود و آنها به شکل عجیب و غریب بلافاصله پس از گلزنی زمین مسابقه را ترک کردند و نتوانستند از پیروزی تیم‌شان در دقایق پایانی این مسابقه محافظت کنند.

دیدگاه‌ها