کد خبر : 1998349 | 09 بهمن 1402 ساعت 20:27 | 29.4K بازدید | 10 دیدگاه

رد پیشنهاد بارسا و چلسی برای فضای خانوادگی اتلتیکو!

آرتور فرمیرن، ستاره تازه‌وارد اتلتیکو، می‌گوید از چشم‌انداز کار با دیه‌گو سیمئونه خوشحال است و فضای باشگاه اتلتیکو را مثل خانواده می‌داند.

رد پیشنهاد بارسا و چلسی برای فضای خانوادگی اتلتیکو!

به گزارش "ورزش سه"، فرمیرن 18 ساله که بارسا ماه‌ها به دنبالش بود ولی به دلیل مشکلات مالی در خرید او ناکام ماند، حالا به اتلتیکو مادرید پیوسته است.
پیشنهاد اول اتلتیکو برای فرمیرن 12 میلیون یورو بود که توسط باشگاه بلژیکی با آن مخالفت شد. با پاسخ منفی اولیه آنتورپ، اتلتیکو مادرید فوری واکنش نشان داد و پیشنهاد را دو برابر کرد. حالا اتلتیکو با پرداخت 25 میلیون یورو برای این هافبک او را به خدمت گرفته است. او بعد از این انتقال در یک مصاحبه در مورد تیم جدیدش صحبت کرد.

1984560

چرا اتلتیکو را انتخاب کردید در حالی که از بسیاری از باشگاه‌های دیگر (بارسا و چلسی) پیشنهاد داشتید؟
"خیلی مهم است که باشگاه مثل یک خانواده باشد، همه با هم کار کنند. وقتی وارد شدم، این چیزی است که احساس کردم و احساسم از همان ابتدا مثبت بوده است. همه بسیار مهربان بودند، بازیکنان، کادر مربیگری، هواداران. من خوشحالم که بازیکن دیه‌گو سیمئونه هستم و در کنار او کار می‌کنم. به عنوان یک بازیکن، شما نیاز به مربی‌ای دارید که بتواند به شما کمک کند. او بازیکن بزرگی بود و می‌توان بسیار از او یاد گرفت."

1984561

اتلتیکو مادرید تیمی سختکوش است، اما فوتبال جذابی بازی نمی‌کند. آیا از انتخابت مطمئن هستی؟
"این درست نیست. اگر از نگاه یک فوتبالیست مسابقات را تماشا کنید، اتلتیکو نه تنها سخت کار می‌کند، بلکه فوتبال خوبی نیز به نمایش می‌گذارد. من می‌توانم در اینجا چیزهای زیادی یاد بگیرم. سبک آنتورپ هم مشابه اتلتیکو بود."

"قبل از صحبت با اکسل، من تصمیمم را گرفته بودم، اما اینکه او اینجاست به هر حال برایم چیزی مثبت است. او خیلی به من کمک می‌کند و می‌دانم که او چه بازیکن بزرگی است. داشتن کسی که بتواند به من کمک کند بسیار مهم است و اکسل در این زمینه بهترین است."

1984562

دیدگاه‌ها