کد خبر : 1998373 | 09 بهمن 1402 ساعت 22:05 | 67.9K بازدید | 45 دیدگاه

بازگشت درخشان با ورود آقای گل؛

علی کریمی علیه 8 ماه کابوس‌وار

بازیکن جامانده تیم ملی گل حساسی را در سوپر لیگ ترکیه به ثمر رساند.

علی کریمی علیه 8 ماه کابوس‌وار

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هفته قبل جایگاه ثابت خود در ترکیب کایسری اسپور را از دست داد و به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، اما با تغییر سرمربی در این تیم و حضور بوراک ایلماز اسطوره فوتبال ترکیه در رأس کادر فنی، در مسابقه امروز دوباره به جمع بازیکنان اصلی بازگشت و ستاره تیمش در دیدار حساس مقابل آنتالیا اسپور بالای جدولی بود.

1984624

تیم فوتبال کایسری اسپور از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در یکی از رقابت‌های هفته بیست و سوم سوپر لیگ ترکیه و در حالی که علی کریمی را پس از یک مسابقه دوری از ترکیب دوباره در جمع 11 نفر اصلی داشت و سید مجید حسینی را در فهرست نفراتش نمی‌دید، در ورزشگاه کادیر هاس مقابل آنتالیا اسپور رده ششمی قرار گرفت.

سام لارسن، ستاره دانمارکی آنتالیا اسپور و هم‌تیمی سابق علیرضا جهانبخش، در دقیقه 31 موفق به گلزنی شد تا این تیم به پیروزی یک بر صفر در نیمه اول مقابل کایسری اسپور در نخستین حضور بوراک ایلماز به‌عنوان سرمربی دست پیدا کند.

ویدئو: 323212

کایسری اسپور که امیدوار بود به هشت شکست متوالی اخیرش پایان بدهد و با ورود بوراک ایلماز به این ناکامی‌ها پایان بدهد، در نیمه دوم نمایش هجومی مقابل آنتالیا اسپور داشت و توانست به گل تساوی توسط ستاره ایرانی‌اش دست پیدا کند.

علی کریمی که پیش از این در 21 مسابقه سوپر لیگ ترکیه یک گل به ثمر رسانده و پس از یک حضور تعویضی امروز دوباره به ترکیب بازگشته بود، در دقیقه 61 ارسال میگوئل کاردوسو از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم را با حضور به موقع در محوطه جریمه و ضربه سر تبدیل به گل کرد.

1984613

نتایج ضعیف و هشت شکست اخیر کایسری اسپور امروز با حضور بوراک و گلزنی علی کریمی پایان پیدا کرد و این تیم به تساوی یک بر یک مقابل آنتالیا اسپور رسید تا 27 امتیازی شود و در جایگاه دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

علی کریمی که یکی از بزرگترین جامانده‌های فهرست تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست و با وجود حضور در جام جهانی 2022 و انجام 6 بازی ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی، مسافر قطر نشد و در اردوی ایران حضور ندارد، امروز در سوپر لیگ ترکیه درخشان ظاهر شد و دوباره خودی نشان داد.

هافبک ایرانی کایسری اسپور که فصل بهتری نسبت به تمام سالیان گذشته سپری می‌کند و جایگاه ثابتی در باشگاهش به دست آورده، امیدوار بود با عملکردش به فهرست جام ملت‌ها برسد که این اتفاق نیفتاد تا حالا در سوپر لیگ ترکیه بدرخشد.

دیدگاه‌ها