کد خبر : 1998387 | 09 بهمن 1402 ساعت 22:30 | 24.1K بازدید | 18 دیدگاه

در آخرین روزهای ژانویه: بارسا تازه به فکر خرید افتاد!

بارسلونا می‌خواهد در روزهای آخر نقل و انتقالات برای تقویت تیم یک هافبک جذب کند.

در آخرین روزهای ژانویه: بارسا تازه به فکر خرید افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا همچنان به دنبال گزینه‌هایش در بازار نقل و انتقالات است. تنها سه روز به پایان پنجره ژانویه باقی مانده است و اگر می‌خواهند بازیکنی را جذب کنند باید خیلی زود دست به کار شوند.

ژاوی هرناندز، سرمربی تیم، شنبه شب تصمیم خود را مبنی بر ترک باشگاه در تابستان ۲۰۲۴ اعلام کرد. با این حال بلوگرانا همچنان به دنبال راه‌هایی برای تقویت تیم در ادامه فصل هستند.

پس از اینکه ویتور روکه به دلیل مصدومیت گاوی، زودتر از زمانی که انتظار می‌رفت به خدمت گرفته شد، حالا عمل جراحی و دوری طولانی‌مدت آلخاندرو بالده هم به بلوگرانا اجازه می‌دهد یک هافبک به تیمش اضافه کند.

پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه بارسلونا در جستجوی جانشینی برای بالده برای ادامه فصل است، متئو مورتو،‌ خبرنگار رلوو، فاش کرد که آنها مدافع نمی‌خواهند و در واقع به دنبال یک هافبک میانی هستند.

تاکنون هیچ نامی فاش نشده است، اما آنها در حال جست‌وجوی بازیکنی مناسب ترکیب آبی‌اناری‌ها هستند. قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالات، ژاوی، دکو و خوان لاپورتا اعلام کرده بودند که در ژانویه برای جذب یک هافبک تلاش خواهند کرد و حالا انتظار می‌رود در آخرین لحظات پنجره وارد بازار شوند. بر اساس گزارش‌ها، آنها بازیکنی مانند ادگار داویدز را می‌خواهند که در اولین دوره ریاست لاپورتا به خدمت گرفته شد و به شروع دوره فرانک رایکارد در بارسا کمک کرد.

دیدگاه‌ها