کد خبر : 1998436 | 10 بهمن 1402 ساعت 06:39 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

عجله بارسا برای پر کردن جای خالی بالده!

بارسلونا قصد دارد سرخی کاردونا، مدافع کناری لاس پالماس، را برای پر کردن جای خالی آلخاندرو بالده به خدمت بگیرند.

عجله بارسا برای پر کردن جای خالی بالده!

به گزارش "ورزش سه"، لاس پالماس فصلی بسیار خوب را سپری می‌کند و در همین پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بسیاری از ستاره‌های این تیم مورد توجه تیم‌های بزرگتر و متمولتر قرار گرفته‌اند. یکی از این بازیکنان مدافع کناری موفق زردپوشان، سرخی کاردونا است. کار خوب او در نیم فصل اول و سن مناسبش (24 ساله) از عوامل مهمی است که او را مورد توجه قرار داده است.

پس از اینکه در ماه اکتبر شایعاتی مبنی بر قرارداد احتمالی این بازیکن با اتلتیکو مادرید مطرح شد، اکنون این باشگاه بارسلوناست که به صف خریداران او پیوسته است. سوال اینجاست که آیا بارسلونا می‌تواند زودتر دست به کار شود و کار را در ژانویه تمام کند یا باید تا تابستان منتظر بماند.

1984728

طبق گزارش مارکا، بارسا به شدت به دنبال مدافع چپ است و هدف اصلی آن این ستاره لاس پالماس خواهد بود و قبلاً با نماینده او تماس هم گرفته است. این بازیکن مطابق قوانین برای مذاکره آزاد است و آبی و اناری‌ها با صحبت با او قوانین را نقض نمی‌کنند. منابع نزدیک به این بازیکن همچنین ادعا می‌کنند که کاتالان‌ها از همین حالا حتی در حال بررسی یک قرارداد فوری برای او با هدف پوشش جای خالی آلخاندرو بالده به دلیل مصدومیت هستند.

سرخی کاردونا پس از حضور در آکادمی جوانان خیمناستیک، در سال 2020 به صورت رایگان به تیم ذخیره لاس پالماس پیوست. یک فصل بعد او به تیم اصلی ملحق شد و از زمان ورود گارسیا پیمینتا به عنوان سرمربی در ترکیب ثابت این تیم حضور داشته است.

دیدگاه‌ها