کد خبر : 1998395 | 10 بهمن 1402 ساعت 07:44 | 65.4K بازدید | 17 دیدگاه

تأیید شد: استقلال خواستار جذب ملی‌پوش ازبکستان

جواد نکونام تأیید کرد که نام اوستون اورونوف را به مدیران باشگاه تحویل داده است.

تأیید شد: استقلال خواستار جذب ملی‌پوش ازبکستان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که طی هفته‌های اخیر نامش پیرامون باشگاه استقلال مطرح شده بود، اوستون اورونوف ازبکستانی است. بازیکنی که با درخشش در لباس نوبهار نامنگان و تیم ملی ازبکستان، توجهات را به خود جلب کرد و تیم‌های زیادی خواستار جذب او شدند.

در این میان و در رسانه‌ها آمده بود که نکونام نیز خواستار جذب اوستون اورونوف شده است. بازیکنی که در هر دو بازی رفت و برگشت برابر نساجی گلزنی کرد و در جریان تساوی 2 – 2 ایران و ازبکستان نیز یک گل زد و یک پاس گل داد.

نکونام روز گذشته و در جریان مصاحبه‌اش با اصحاب رسانه در این خصوص گفت: من به عنوان بازیکن آزاد گفتم اوستون اورونوف را بگیرید، چرا نمی‌گیرند؟ من نمی‌دانم اورونوف چه کسی است. فقط فوتبال او را دیدم و از فوتبالش خوشم آمده است و می‌گویم او را بگیرید.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش و درباره اینکه باشگاه استقلال به او بازیکن معرفی کرده، بر درخواستش برای جذب ستاره ازبکستان تأکید کرد و گفت: هیچ بازیکنی را باشگاه به من معرفی نکرده است. آقای خطیر در واتساپ برای من بازیکن می‌فرستاد و می‌گفت اینها را نگاه کنید. ولی من سؤال می‌کنم من برای اورونوف رسماً نامه زدم، چرا نمی‌گیرند؟

به هر حال در روزهایی که اوستون اورونوف درگیر بازی‌های تیم ملی ازبکستان است، باید دید که باشگاه استقلال موفق به جذب این بازیکن خواهد شد یا نه. قرارداد او با نوبهار به پایان رسیده و این بازیکن جوان انتخاب تیم جدیدش را به پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موکول کرده است.

دیدگاه‌ها