کد خبر : 1998407 | 09 بهمن 1402 ساعت 23:49 | 31.9K بازدید | 10 دیدگاه

اوکان بوراک:

متاسفم ستاره تیمم رفته ولی حداقل پول خوبی گرفتیم!

اوکان بوراک، سرمربی گالاتاسرای، می‌گوید پول فروش ساشا بویی برای باشگاهش تبدیل به بودجه‌ای بزرگ خواهد شد.

متاسفم ستاره تیمم رفته ولی حداقل پول خوبی گرفتیم!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز ساشا بویی از گالاتاسرای به بایرن مونیخ پیوست و بزرگترین قرارداد یک بازیکن از لیگ ترکیه به لیگ‌های اروپایی را رقم زد. گالاتاسرای از فروش این بازیکن 23 ساله به باشگاه آلمانی با احتساب پاداش حداکثر 29 میلیون یورو درآمد خواهد داشت. بویی به منظور شرکت در تست‌های پزشکی بایرن به مونیخ پرواز کرد و دیروز قراردادش را هم رسما تا 2028 امضا کرد. به این ترتیب توماس توخل به یکی دیگر از اهدافش در انتقالات زمستانی که تقویت دفاع راست بود، رسید. 
بویی تا سال ۲۰۲۵ با گالاتاسرای قرارداد داشت ولی رویایش این بود که در یکی از باشگاه‌های بزرگ ۵ لیگ معتبر اروپایی بازی کند. با پیشنهاد بایرن او اکنون رویایش محقق شد. او بعد از این انتقال گفت که به یکی از بزرگترین آرزوهای دوران حرفه‌ای‌اش رسیده است.

1984669

جای خالی این بازیکن محبوب و موفق در تیم بزرگ ترکیه‌ای احساس خواهد شد اما اوکان بوراک دلایلی برای خوشبینی در این باره ارائه کرده است: "این بزرگترین فروش در تاریخ فوتبال ترکیه بود. ما باید به باشگاه و مدیرانش برای این امر تبریک بگوییم. ساشا همیشه سخت کار کرده است. او الگوی خوبی برای بازیکنان فوتبال این کشور است. ما باید در مورد او با انصاف عمل کنیم. البته که من به عنوان یک مربی متاسفم چون بازیکن بسیار مهمی را از دست دادم، اما این پول بودجه بزرگی برای گالاتاسرای خواهد شد و برای او هم آرزوی موفقیت و پیشرفت در بایرن را دارم."

دیدگاه‌ها