کد خبر : 1998421 | 10 بهمن 1402 ساعت 00:44 | 10.6K بازدید | 11 دیدگاه

رئیس لالیگا: شانس انتقال امباپه به مادرید زیاد است

خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است که شانس زیادی برای انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید وجود دارد.

رئیس لالیگا: شانس انتقال امباپه به مادرید زیاد است

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا، امروز دوشنبه در مراسم انجمن مطبوعات ورزشی مادرید حضور داشت.

رئیس لالیگا که خودش را به عنوان یک طرفدار رئال مادرید معرفی کرده بود در گفت‌گو با خبرنگاران ابتدا درمورد احتمال حضور کیلیان امباپه در رئال صحبت کرد.

او درمورد اینکه چقدر احتمال می‌دهد که امباپه به رئال مادرید برود، گفت:"احتمال زیاد. این یک نظر شخصی است. بازیکن 26 ساله‌ای که به نظر می‌رسد پی‌اس‌جی او را رها کرده است. این به رئال مادرید، رئیس آن و آنچه که حاضر است روی آن شرط‌بندی کند، بستگی دارد. همان‌طور که بلینگام آمد در حال حاضر رئال یک ستاره دارد، وینیسیوس هم ستاره دیگری است. اگر مادرید نیاز داشته باشد، آن‌ها تصمیم خواهند گرفت. به نظرم شانس انتقال او به رئال بیشتر از 50 درصد است."

1984695

وضعیت بارسلونا؟

این در واقع منعکس‌کننده بحران‌های ورزشی‌ای است که در همه باشگاه‌ها وجود دارد. حال چه از نظر مالی خوب باشید چه بد. بارسا تیمی است که همیشه آرزوی بردن همه چیز را دارد و دست نیافتن به این هدف برای یک مربی مأیوس‌کننده است.

سوپرلیگ؟

جایی که فلورنتینو پرز حضور دارد، هیچ چیز بدیهی نیست. او هرگز نمی‌بازد. او مثل دیوید کاپرفیلد است و حقه‌های جادویی انجام می‌دهد چون می‌گوید حق پخش سوپرلیگ رایگان خواهد بود و به لیگ‌ها آسیبی نمی‌رساند. جایی که فلورنتینو است، هیچ چیز را نباید بدیهی بدانید.

دیدگاه‌ها