کد خبر : 1998425 | 10 بهمن 1402 ساعت 00:51 | 9.3K بازدید | 4 دیدگاه

در دفاع و حمله ضعف داشتیم؛

نارضایتی سرمربی قطر با وجود صعود به یک چهارم

مارکز لوپز، سرمربی تیم ملی قطر، در جریان رویارویی با تیم ملی فلسطین از سطح فنی بازیکنانش ناراضی به نظر می‌رسد.

نارضایتی سرمربی قطر با وجود صعود به یک چهارم

به گزارش "ورزش سه"، مارکز لوپز، سرمربی قطر، با وجود پیروزی 2-1 میزبان مقابل فلسطین و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در روز دوشنبه، از عملکرد تیمش ابراز نارضایتی کرد.

لوپز در کنفرانس مطبوعاتی در ورزشگاه البیت گفت: ما آنطور که لازم بود عمل نکردیم، اما مهم این است که صعود کردیم. این اتفاق گاهی اوقات می‌افتد که خوب بازی نمی‌کنید، اما برنده می‌شوید. ما زیاد می‌دویدیم اما عملکردمان در حمله و دفاع قانع‌کننده نبود و مرتکب اشتباه شدیم و باید آرام و صبورتر بازی می‌کردیم.

لوپز تصمیم جسورانه‌ای گرفت و دو مدافع میانی‌اش یعنی خوخی و بسام الراوی را پس از اشتباهات نیمه اول که منجر به گل شد، تعویض کرد. لوپز در مورد دلیل تغییر این دو نفر که به قهرمانی قطر در سال 2019 کمک کرده بودند، توضیح داد: البته این یک دلیل فنی بود، ما می‌خواستیم نقص را برطرف کنیم و با چهار بازیکن در عقب زمین بازی کنیم و به پدرو میگل فضا بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه آیا اشتباهات دفاعی به‌خاطر دست‌کم گرفتن حریف بوده است، افزود: گاهی این اشتباهات اتفاق می‌افتد و دلیل آن دست‌کم گرفتن تیم ملی فلسطین نبوده است. ما به آنها احترام می‌گذاریم و بازیکنان درخشانی دارند.

دیدگاه‌ها