کد خبر : 1998428 | 10 بهمن 1402 ساعت 01:07 | 55.4K بازدید | 60 دیدگاه

پشیمانی الهلال از کنایه سنگین به مسی (عکس)

صفحه رسمی باشگاه الهلال عربستان در توییتر با انتشار تصویری از لیونل مسی به تمسخر ستاره آرژانتینی اینترمیامی پرداخت.

پشیمانی الهلال از کنایه سنگین به مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صفحه رسمی باشگاه الهلال در توییتر واکنش طعنه‌آمیزی به شکست لیونل مسی در بازی دوستانه مقابل این تیم داشت.

الهلال امشب در افتتاحیه جام ریاض با نتیجه 4-3 مقابل اینترمیامی به برتری رسید. اولین دیداری بود که در ورزشگاه جدید الهلال با نام "کینگدام آرنا" برگزار می‌شد.

الهلال بازی را بهتر آغاز کرد و پس از 10 دقیقه با گل الکساندر میتروویچ صربستانی پیش افتاد. پس از این گل حساب الهلال در توییتر با طعنه نوشت: "ما سعی کردیم بازیکنان را متقاعد کنیم که کار را آسان کنند."

الهلال 3 دقیقه بعد گل دوم را توسط عبدالله الحمدان به ثمر رساند که حساب باشگاه عربستانی را وسوسه کرد تا مسی را مورد تمسخر قرار بدهد. این صفحه تصویری از مسی که روی زمین افتاده بود منتشر کرد و نوشت: "چیزی نیست لئو، تو اولین نفر نیستی!"

1984712

ستاره آرژانتینی با گلزنی در دقیقه 54 از روی ضربه پنالتی به کری الهلال پاسخ داد و گلی که در دقیقه 38 به دلیل آفساید مردود اعلام شد را جبران کرد.

همچنین رسانه‌های عربستانی گزارش کردند هواداران الهلال که در ورزشگاه حضور یافته بودند با شعار معروف "siiiiu" کریستیانو رونالدو سعی داشتند لیونل مسی را تحریک کنند.

اگرچه صفحه رسمی باشگاه الهلال با اینترمیامی و مسی شوخی‌های زیادی داشت اما ساعاتی پس از بازی با مراجعه به این حساب کاربری متوجه می‌شوید که توییت اشاره شده در متن پاک شده و در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها