کد خبر : 1998434 | 10 بهمن 1402 ساعت 01:27 | 11.1K بازدید | 7 دیدگاه

سالرنیتانا ۱-۲ رم: دو بازی دو برد، شروع عالی اسطوره

رم در دومین بازی تحت سرمربی‌گری دنیله ده‌روسی، با نتیجه ۲-۱ سالرنیتانا را شکست داد.

سالرنیتانا ۱-۲ رم: دو بازی دو برد، شروع عالی اسطوره

به گزارش "ورزش سه"، رم در دیداری از هفته بیست و دوم سری A مهمان سالرنیتانا بود. درنهایت آنها با گل‌های پائولو دیبالا و لورنزو پلگرینی ۳ امتیاز را کسب کردند.

ابتدا سالرنیتانا مالکیت را در دست داشت و در ۳۰ دقیقه ابتدایی صاحب توپ و میدان بود. علی‌رغم داشتن توپ اما آنها نتوانستند دروازه رم را تهدید کنند.

بازی به همین شکل در جریان بود تا اینکه اولین موقعیت جدی میزبان خلق شد. در دقیقه ۳۲ شوت شائونا با واکنش خوب پاتریسیو مواجه شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره در میانه میدان دنبال شد اما کماکان سالرنیتانا مالکیت را در اختیار داشت. در دقیقه ۱+۴۵ شوت پلگرینی از خارج محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم را رم بهتر آغاز کرد و موفق شد برتری را در زمین از میزبان بگیرد. در دقیقه ۵۱ به دلیل برخورد توپ به دست مگیوره، داور برای رم پنالتی اعلام کرد. دیبالا زننده ضربه پنالتی بود. او توپ را به سمت چپ دروازه فرستاد و موفق شد بازی را ۱-۰ کند.

1984724

در ادامه دوباره سالرنیتانا کمی جلو کشید و برای زدن گل مساوی تلاش کرد. در دقیقه ۶۱ ضربه سر سیمی از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۶۶ روی ارسال کارسدروپ، پلگرینی در مقابل دروازه به راحتی توپ را به تور چسباند و اختلاف را به دو گل رساند.

1984725

لحظاتی بعد سالرنیتانا دوباره دروازه رم را تهدید کرد. شوت خارج محوطه مارتگانی را پاتریسیو دفع کرد.

در دقیقه ۷۰ روی سانتر شائونا، کاستانوس با ضربه سر دروازه رم را باز کرد تا اختلاف دوباره به یک گل برسد.

1984723

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی رم عقب کشید تا از ۳ امتیازش دفاع کند و در سمت دیگر میزبان هر چقدر تلاش کرد نتوانست مقاومت شاگردان ده‌روسی را در هم بشکند تا این دیدار با نتیجه ۲-۱ به سود رم خاتمه یابد. آنها اکنون با کسب این سه امتیاز ۳۵ امتیازی شدند و در رده پنجم قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها