کد خبر : 1998441 | 10 بهمن 1402 ساعت 09:00 | 30.6K بازدید | 10 دیدگاه

یکی در سپاهان، یکی در ذوب‌آهن

داوران سابق بمب نقل و انتقالات شدند!

دو داور بازنشسته فوتبال ایران به عنوان مشاور داوری در کنار تیم سپاهان و ذوب‌آهن حضور دارند.

داوران سابق بمب نقل و انتقالات شدند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که نقل و انتقالات نیم فصل با جابجایی بازیکنان در جریان است، حالا تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن مشاوران داوری خود را از میان داوران برجسته فوتبال ایران انتخاب کرده‌اند.

اگرچه این موضوع به صورت عمومی اعلام نشده، اما شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که نوید مظفری با سپاهان قرارداد همکاری امضا کرده و سیدمهدی سیدعلی نیز به تیم ذوب‌آهن پیوسته است.

البته مظفری پیش از پایان نیم فصل به سپاهان ملحق شد و در زمینه صحنه‌های داوری نظرات خود را حین و بعد از بازی به کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان انتقال می‌داد.

اما سیدعلی که این فصل با عبور از 45 سالگی داوری را کنار گذاشته، به تازگی کار خود را در ذوب‌آهن آغاز کرده و قرار است در زمینه داوری به این تیم مشورت بدهد.

1984735

نکته جالب اینکه پیش از این رضا کرمانشاهی و سعید مظفری‌زاده از داوران بازنشسته به تراکتور ملحق شدند اما آنها در پست معاون اجرایی و مدیر تیم به تراکتور پیوستند اما حالا سیدعلی و مظفری نقشی متفاوت دارند.

نوید مظفری که سال‌هاست از داوری خداحافظی کرده، به واسطه زندگی و تحصیلات در آلمان جایگاه خوبی در میان کارشناسان داوری برای خود دست و پا کرده و سیدمهدی سیدعلی نیز با توجه به آپدیت بودن از نظر قوانین، موردتوجه باشگاه ذوب‌آهن قرار گرفته است.

با توجه به همکاری مظفری با سپاهان و سیدعلی با ذوب‌آهن، آنها مدتی است که بحث کارشناسی داوری را هم کنار گذاشته‌اند و روی اولین تجربه باشگاهی خود تمرکز کرده‌اند.

دیدگاه‌ها