کد خبر : 1998443 | 10 بهمن 1402 ساعت 03:26 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

طعنه ستاره میلان به مدیران: دلتنگ مالدینی هستم

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، درباره تجربه کار با پائولو مالدینی و زلاتان ابراهیموویچ صحبت کرد.

طعنه ستاره میلان به مدیران: دلتنگ مالدینی هستم

به گزارش "ورزش سه"، لیائو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2019 از لیل فرانسه راهی میلان شد و در این مدت تجربه کار با چند اسطوره این باشگاه را داشت. 

مالدینی تا پیش از این به عنوان مدیر در جمع روسونری حضور داشت و نقش مهمی را در خرید و فروش بازیکنان ایفا می‌کرد. او علاقه زیادی به لیائو داشت و از این که توانسته بود او را به سن سیرو منتقل کند بسیار راضی و خوشحال بود. 

این ستاره پرتغالی همچنین فرصت بازی در کنار ابراهیموویچ را به دست آورد و توانست در خط حمله میلان در کنار یکی از بازیکنان که بسیاری نام او را در بین برترین مهاجمان تاریخ فوتبال قرار داده‌اند بازی کند و از این موضوع بسیار خوشحال است. 

لیائو در گفتگو با Che Tempo Che Fa در آستانه چاپ کتاب زندگینامه و خاطراتش به موضوع کار با این دو نفر اشاره و از این که چنین فرصتی را به دست آورده است ابراز خوشحالی کرد. 

1868322

این بازیکن در این باره گفت: «مالدینی واقعا در ابتدا به من کمک کرد و من حالا دلم برایش خیلی تنگ شده است. او چند باری به من تذکرات مهمی داد چون باید این کار را می‌کرد و نشان داده بود که شخصیت بسیار قدرتمندی دارد.

این موضوع درباره زلاتان هم صدق می‌کند. او واقعا شخصیتی باورنکردنی دارد و ما از این که هنوز هم او را در کنار خودمان در اینجا داریم بسیار خوشحال هستیم چون او یکی از بهترین انگیزه‌دهنده‌هایی است که تا به حال دیده‌ایم.»

دیدگاه‌ها