کد خبر : 1998452 | 10 بهمن 1402 ساعت 09:38 | 23.5K بازدید | 2 دیدگاه

اشتباه بزرگ: مانه با این تکل هم اخراج نشد! (عکس)

سادیو مانه، ستاره تیم ملی سنگال، با وجود تکل خشنی که روی پای بازیکن ساحل عاج زد از دریافت کارت قرمز فرار کرد.

اشتباه بزرگ: مانه با این تکل هم اخراج نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سنگال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام ملت‌های آفریقا روبروی تیم ملی ساحل عاج قرار گرفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد. 

دو تیم در 90 دقیقه وقت قانونی این بازی به تساوی 1-1 رضایت دادند و هیچ یک موفق به باز کردن دروازه دیگری در وقت‌های اضافه هم نشدند تا این ساحل عاج باشد که با از دست رفتن پنالتی سوم سنگال، راهی مرحله بعدی شود. 

اما اتفاق عجیبی که در جریان این بازی رخ داد، مربوط به تصمیم داور برای اخراج نکردن مانه از زمین پس از تکل عجیب و وحشتناکی بود که روی پای بازیکن تیم حریف زد. 

این ستاره سنگالی در دقیقه نهم بازی و در حالی که تیمش با یک گل پیش بود، روی یک صحنه با حریف درگیر شد و با کف پا مستقیما مچ پای حریف را هدف گرفت اما داور این دیدار تنها به نشان دادن کارت زرد به او بسته کرد که اعتراض بازیکنان ساحل عاج را هم به دنبال داشت. 

1984747

انتظار می‌رفت که داور کارت قرمز را به دلیل این خطا به این ستاره سابق لیورپول نشان دهد اما او تصمیم گرفت که با مانه مماشات کند تا این بازیکن همچنان در زمین بماند، هرچند در نهایت او هم نتوانست تیمش را در این رقابت‌ها حفظ کند.

دیدگاه‌ها