کد خبر : 1998455 | 10 بهمن 1402 ساعت 09:56 | 22K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف ستاره رم: اخراج مورینیو تقصیر ما بود!

برایان کریستانته، ستاره رم، می‌گوید اشتباهات آنها منجر به اخراج ژوزه مورینیو از این تیم شده است.

اعتراف ستاره رم: اخراج مورینیو تقصیر ما بود!

به گزارش "ورزش سه"، اقدام مدیران باشگاه رم در قطع همکاری با مورینیو عجیب و غیرمنتظره بود اما حضور دانیله ده‌روسی تاثیر مثبتی روی آنها داشته و تا به حال دو پیروزی را برای این تیم به ارمغان آورده است. 

این در حالی است که حتی بازیکنان رم هم هیچ خبری از تصمیم مدیران این باشگاه برای اخراج سرمربی پرتغالی نداشتند و حالا کریستانته صحبت‌های جالبی درباره این موضوع مطرح کرده که توجه علاقمندان به این تیم را جلب کرده است. 

این بازیکن در گفتگو با DAZN در این باره اظهار داشت: «اخراج مورینیو هنوز هم ناراحت کننده است چون ما رابطه خیلی خوبی در طول دو سال و نیم گذشته با او شکل داده بودیم و حتی توانستیم در کنار هم جام قهرمانی هم به دست آوریم. 

1984750

اما واقعیت این است که فوتبال همین شکلی است. وقتی شرایط خوب پیش نمی‌رود، این مربی است که باید بهای اشتباهات تیم را بپردازد و این اتفاقی است که برای مورینیو هم رخ داد. حالا ده‌روسی را داریم و باید با تمام وجود برای او و برای تیم رم تلاش کنیم.»

جالوروسی امیدوار است که با این تغییر بتواند شوک مدنظر را به بازیکنانش وارد کند تا آنها بتوانند در جمع چهار تیم صدر جدول قرار بگیرند و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیدگاه‌ها