کد خبر : 1998459 | 10 بهمن 1402 ساعت 10:22 | 46.9K بازدید | 18 دیدگاه

حسینی‌نسب: ایران فرصت نفس‌کشیدن به حریف ندهد

امیدوارم فرداشب نگوییم سوریه شگفتی‌ساز شد!

مربی و کارشناس فوتبال معتقد است تیم ملی بازی سختی را با سوریه خواهد داشت و باید با تمام توان در این مسابقه به میدان برود.

امیدوارم فرداشب نگوییم سوریه شگفتی‌ساز شد!

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی حسینی نسب مربی باتجربه فوتبال ایران یکی از افرادی بود که از اوایل جام ملت‌های آسیا پیش‌بینی کرده بود در این تورنمنت شگفتی‌های زیادی را شاهد خواهیم بود و حالا صحبت او با توجه به صعود تاجیکستان و اردن به یک چهارم نهایی تا حد زیادی تحقق پیدا کرده است.

حسینی‌نسب در واکنش به اتفاقات عجیبی که در جام ملت‌های آسیا رخ داده به خبرنگار ما گفت: «همانطور که پیش بینی کرده بودیم، تیم‌هایی در این جام شگفتی‌ساز شده‌اند. اردن و تاجیکستان نمونه بارز این شگفتی‌ها هستند.

او ادامه داد: در این شرایط امیدوارم بعد از بازی ایران و سوریه نگوییم که سوریه هم شگفتی آفرید. اعتقادم بر این است که تیم ملی در بازی با سوریه باید بسیار باانگیزه‌تر از بازی‌های گذشته به زمین برود و با تمام توان و با حرارت بالا فرصت نفس‌کشیدن را از حریف بگیرد و موفقیت دیگری را رقم بزند.

این کارشناس فوتبال همچنین گفت: سوریه تیمی بسیار قدرتمند است که نسبت به دوره‌های قبلی شرایط متفاوتی دارد. آنها در ترکیب خود بازیکنان دوملیتی زیادی دارند و هرگز نباید تصور کنیم کار راحتی داریم. اگرچه معمولا در مصاف با سوریه توانسته‌ایم برنده باشیم، اما این بازی شرایط متفاوتی دارد و هرگونه غفلتی می‌تواند کار را برای تیم ایران سخت کند.

حسینی‌نسب افزود: من بازی سوریه را هم تماشا کرده‌ام؛ فکر می‌‎کنم باید از شکاف‌های کوچکی که در خط دفاعی سوریه ایجاد می‌شود، به بهترین شکل استفاده کنیم. این بازی با توجه به حضور ستاره‌های آمریکای جنوبی در ترکیب سوریه بسیار فیزیکی خواهد شد؛ امیدوارم تیم ایران روز خوبی داشته باشد و بتواند از این بازی سخت سربلند بیرون بیاید و به دور بعدی برسد.

دیدگاه‌ها