کد خبر : 1998467 | 10 بهمن 1402 ساعت 10:40 | 38.1K بازدید | 39 دیدگاه

زلزله در پاریس: پیام امباپه همین روزها می‌رسد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به زودی تصمیمش برای ترک پاری سن ژرمن را به اطلاع این باشگاه خواهد رساند.

زلزله در پاریس: پیام امباپه همین روزها می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او این فرصت را دارد که به عنوان بازیکن آزاد راهی هر باشگاه دیگری شود و تجربه جدیدی به دست آورد. 

مدیران پی اس جی تمام توان و تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند این بازیکن را برای امضای قرارداد جدید با این باشگاه راضی کنند اما او تا به حال حاضر به تمدید قراردادش نشده و بسیاری از رسانه‌ها از تمایل او به ترک پاریس خبر داده‌اند. 

گفته می‌شود که مذاکرات این ستاره فرانسوی با رئال مادرید از مدت‌ها پیش شروع شده و او حالا آماده است که بالاخره راهی باشگاهی شود که از کودکی طرفدارش بوده و علاقه زیادی به آن داشته است تا بازی در سانتیاگو برنابئو را تجربه کند. 

1981284

روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که امباپه تصمیم نهایی‌اش در این زمینه را گرفته و قصد دارد آن را به زودی و در طی چند روز آینده با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن در میان بگذارد و به نظر می‌رسد که زلزله بزرگی در این باشگاه به راه بیفتد. 

مشخص نیست که برخورد مدیران پی اس جی با این تصمیم امباپه چه خواهد بود اما بسیاری حتی معتقد هستند که شاید اعلام این تصمیم در این مقطع به شدت به ضرر این بازیکن تمام شود.

دیدگاه‌ها