کد خبر : 1998489 | 10 بهمن 1402 ساعت 12:07 | 4.5K بازدید | 5 دیدگاه

رشد چشمگیر جوایز قهرمانان در پاریس 2024

پاداش 10 میلیاردی کمیته المپیک برای طلای پاریس

طبق اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک مدال آوران طلایی المپیک 2024 پاریس پای سکو 10 میلیارد تومان پاداش می‌گیرند.

پاداش 10 میلیاردی کمیته المپیک برای طلای پاریس

به گزارش "ورزش سه"، در جلسه امروز هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص پاداش مدال آوران المپیک 2024 پاریس که از سوی این کمیته پای سکو به قهرمانان پرداخت می‌شود، بحث و تصمیم گیری شد. 

سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در این باره گفت: "پاداش پای سکو برای قهرمانان در المپیک پاریس 10 میلیارد تومان درنظر گرفته‌ایم که مصوب هم شد. برای ورزشکارانی که مدال نقره کسب کنند 4 میلیارد تومان و برای مدال برنز هم 2 میلیارد تومان مصوب شد."

با توجه به اینکه در روزهای اخیر علیرضا دبیر، سجاد انوشیروانی و برخی از قهرمانان المپیکی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک درخواست داشتند پاداش طلایی‌های المپیک ویژه در نظر گرفته شود، به نظر می‌رسد این موضوع در دستور کار کمیته ملی المپیک قرار گرفته است و جوایزی که برای پای سکو در نظر گرفته شده، نسبت به دوره‌های قبلی رشد چشمگیری داشته است.

البته قهرمانان المپیک علاوه بر این پاداش پای سکو، پاداش دیگری هم از سوی وزارت ورزش دریافت می‌کنند که مبلغ آن جایزه هنوز مشخص نشده است. احتمالا با این شرایط مجموع جوایز نفرات طلایی ایران در المپیک به همان پیشنهادی که علیرضا دبیر چند روز قبل داده بود و رقم بالای 20 میلیارد تومان را مطرح کرده بود، نزدیک خواهد بود.

دیدگاه‌ها