کد خبر : 1998494 | 10 بهمن 1402 ساعت 12:07 | 56.9K بازدید | 23 دیدگاه

آخرین ماموریت ژاوی

120 میلیون یوروی بارسلونا روی هوا

ژاوی در پایان فصل از بارسا خواهد رفت ولی او کارهایی تمام نشده در بارسلونا دارد و باید جلوی یک ضرر 120 میلیون یورویی را بگیرد.

120 میلیون یوروی بارسلونا روی هوا

به گزارش "ورزش سه"، به گزراش "ورزش سه"، برای بارسلونا این روزها یک میلیون یورو نیز مهم است چه رسد به 120 میلیون یورو. باشگاهی که به دلیل سیاست مالی غلط مدیران سابق خود در پاندمی کرونا تا مرز ورشکستگی نیز رفت و هنوز نیز نتوانسته نجات پیدا کند. 

1984420

بارسلونا در 15 روز اخیر شانس قهرمانی در سه جام را از دست داده است. سوپرجام و کوپا دل ری قطعی از دست رفتند ولی بارسا در لالیگا همچنان شانس‌هایی اندک دارد. در اسپانیا معتقدند غیرممکن است بارسا قهرمان شود و باید تلاش کند حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. 

تیم تحت هدایت ژاوی پشت سر خیرونا، رئال و اتلتیکو در رده چهارم قرار دارد و بیلبائو را نیز در سه امتیاز خود می‌بیند. بارسا دوم اسفند در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز باید برابر ناپولی قرار بگیرد و این تنها رقابتی است که بارسا همچنان در آن شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت.

1984653

آاس نوشته است که عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اگر با عدم راهیابی بارسا به مراحل پایانی لیگ قهرمانان فصل جاری همراه شود، بارسلونا برای فصل بعد متحمل ضرر تقریبی 120 میلیون یورویی می‌شود. 

عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان به معنای عدم حضور در سوپرجام اسپانیا نیز خواهد بود. بارسا اگر امسال نتواند دو مرحله بیشتر از اتلتیکو در لیگ قهرمانان پیشروی کند، شانس حضور در جام باشگاه‌های جهان 2025 که با فرمت جدید و 32 تیم در آمریکا برگزار خواهد شد را نیز از دست می‌دهد. به هر تیم شرکت کننده 50 میلیون یورو تعلق می‌گیرد. در واقع تک تک بازی‌ها از این پس برای بارسا حکم فینال را دارند و باید دید ژاوی چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها