کد خبر : 1998503 | 10 بهمن 1402 ساعت 12:48 | 51.2K بازدید | 7 دیدگاه

آسنسیو در لورکوزن؟

درخواست رسمی ژابی برای مهاجم سابق رئال

طبق ادعای اسکای آلمان، ژابی آلونسو قصد دارد مارکو آسنسیو را به لورکوزن ببرد و باشگاه آلمانی به پی اس جی درخواست نیز داده است.

درخواست رسمی ژابی برای مهاجم سابق رئال

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو می‌تواند یکی از فعالیت‌های پایان بازار ژانویه پاری سن ژرمن باشد، علیرغم اینکه احتمال جدایی او از پاریسی‌ها در حال حاضر بسیار کم است. 

طبق گزارش اسکای آلمان، بایرلورکوزن در ساعات اخیر برای به خدمت گرفتن این ملی پوش اسپانیایی که یکشنبه در تساوی پاری سن ژرمن مقابل برست درخشید و روی هر دو گل تیمش نقش داشت، درخواست داده است.

1984788

در واقع صدرنشین بوندسلیگا به رهبری ژابی آلونسو، پس از رسمیت بخشیدن به جذب بورخا ایگلسیاس در هفته گذشته، بار دیگر به دنبال یک ستاره اسپانیایی است. 

فرصت‌های اندکی که آسنسیو در پاریس داشته، همراه با مصدومیت پایش در ابتدای فصل، می‌تواند او را به خروج از پی اس جی قبل از 31 ژانویه نزدیک کند. در آلمان معتقدند آسنسیو از این ایده استقبال کرده است ولی پاسخ پی اس جی مشخص نیست.

1890885

در طول فصل جاری، این بازیکن اسپانیایی 12 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است که 4 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است. آسنسیو در تابستان پس از تمدید نکردن قراردادش با رئال مادرید، به پی اس جی رفت. با وجود اینکه او در ابتدای فصل یک بازیکن ثابت بود، اما آسیب دیدگی پا مانع روند خوب او شد. او دو ماه دور از میادین بود و اخیرا برابر برست در ترکیب ثابت قرار گرفت.

اسکای آلمان اطمینان داده است که جدایی این وینگر را نمی‌توان در زمستان رد کرد، اما اطرافیان این بازیکن صراحتاً این موضوع را رد کرده‌اند.

دیدگاه‌ها