کد خبر : 1998506 | 10 بهمن 1402 ساعت 12:54 | 17.7K بازدید | 9 دیدگاه

صیادمنش در بلژیک با تیم جدیدش تمرین کرد

اللهیار صیادمنش روز گذشته برای نخستین بار در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرده است.

صیادمنش در بلژیک با تیم جدیدش تمرین کرد

به گزارش "ورزش سه"، کار انتقال اللهیار صیادمنش به تیم وسترلو نهایی شده و تنها اعلام رسمی آن توسط باشگاه بلژیکی باقی مانده است. این بازیکن روز گذشته نخستین جلسه تمرینی خود را نیز برگزار کرد.

وب سایت voetbalprimeur بلژیک با اعلام این خبر نوشته است: وسترلو در آستانه اعلام رسمی جذب اللهیار صیادمنش است. وینگر 22 ساله ایرانی تا پایان این فصل به صورت قرضی از هال سیتی به تیم اضافه شده است. صیادمنش روز دوشنبه برای اولین بار با تیم جدیدش تمرین کرد. سرمربی وسترلو، ریک دی میل نیز به آخرین خرید خود واکنش نشان داد.

دی میل در حال حاضر نسبت به خرید جدید خود اشتیاق دارد. او می‌گوید: صیادمنش قبلاً در طول تمرین چیزهای خوبی نشان داده است. این پروفایلی است که در تیم ما مورد نیاز بود. پسری استوار و کسی که می‌تواند با سرعت و عمل خود تفاوت ایجاد کند.

1984312

با این حال، دی میل مطمئن نیست که آیا انتقال صیادمنش آخرین بازیکن جدید در مرکاتوی زمستانی برای وسترلو بوده است یا خیر. او می‌گوید:  به عنوان یک مربی شما همیشه چیزهای بیشتری می‌خواهید، اما من این احساس را دارم که باشگاه حداکثر تلاش را برای تقویت تیم انجام داده است. در مرکاتوی زمستانی هرگز نمی‌توان تعادلی بین آنچه به عنوان مربی می‌خواهید و آنچه ممکن است پیدا کرد به دست بیاورید.

این بازیکن ایرانی در این فصل و در هال سیتی فقط اجازه داشت 6 بازی در چمپیونشیپ انجام دهد. در تابستان 2022 چهار و نیم میلیون یورو برای او به فنرباغچه ترکیه پرداخت شده بود.

دیدگاه‌ها