کد خبر : 1998507 | 10 بهمن 1402 ساعت 12:59 | 38.5K بازدید | 9 دیدگاه

جشن در خانه ژاوی: خوشحالی عجیب از استعفا!

اعضای خانواده و نزدیکان ژاوی، سرمربی بارسلونا، از اعلام خبر جدایی او از این تیم بسیار خوشحال هستند.

جشن در خانه ژاوی: خوشحالی عجیب از استعفا!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست برابر ویارئال در یک تصمیم عجیب و غیرمنتظره اعلام کرد که در پایان فصل نیمکت بارسلونا را ترک خواهد کرد و دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با این تیم ندارد. 

کمتر کسی انتظار داشت که این مربی جوان در این مقطع از فصل چنین خبری را اعلام کند، خصوصا که هیچ یک از بازیکنان بارسا هم از این که او چنین تصمیمی دارد مطلع نبودند و مدیران این باشگاه هم تنها دقایقی پس از پایان بازی از این موضوع مطلع شدند. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و خبرنگاران نزدیک به بارسا مدعی شده‌اند که بازیکنان بارسا بسیار از این تصمیم ژاوی ناراحت هستند و حتی در گفتگو با او سعی کرده‌اند که برای ادامه حضور در این تیم متقاعدش کنند اما موفق نشدند. 

1978821

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که شرایط در بین اعضای خانواده سرمربی بارسا کاملا متفاوت است. یکی از نزدیکان او به این روزنامه گفته که از این که ژاوی قصد دارد در ماه ژوئن بارسا را ترک کند بسیار خوشحال و راضی است. 

نزدیکان این اسطوره باشگاه بارسلونا دیگر توانایی تحمل شرایط و فشارها روی او را نداشتند و حتی گفته می‌شود که پس از اعلام این خبر جشنی خصوصی را هم در بین خودشان برگزار کرده‌اند.

دیدگاه‌ها