کد خبر : 1998514 | 10 بهمن 1402 ساعت 13:15 | 17.6K بازدید | 31 دیدگاه

کاسمیرو:

یونایتد همچنان بزرگترین باشگاه انگلیس است

کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، معتقد است اگرچه آن‌ها در جایگاهی که شایسته‌اش هستند، حضور ندارند اما همچنان بزرگترین باشگاه انگلیس هستند.

یونایتد همچنان بزرگترین باشگاه انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو که به دلیل مصدومیت برای مدتی طولانی در ترکیب یونایتد حضور نداشت، طبق گزارش رسانه‌های عربستانی مورد توجه باشگاه النصر عربستان قرار گرفته و کریستیانو رونالدو از این باشگاه درخواست کرده بود هم تیمی سابقش را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کنند.

این بازیکن برزیلی اخیرا مصاحبه‌ای انجام داده بود که در آن مشخص نبود خواهان ادامه همکاری با یونایتد است یا می‌خواهد این باشگاه را ترک کند. با این حال مصاحبه جدید او نشان می‌دهد که می‌خواهد در جمع شیاطین سرخ بماند.

کاسمیرو در مصاحبه‌ای با CNN درباره حضور در مراسم گلوب ساکر گفت: "کسب این جایزه در سن 31 سالگی موجب خوشحالی من است. این قدردانی از دستاوردهایی است که در 10 یا 15 سال گذشته به دست آورده‌ام."

1984798

ملی پوش برزیلی با ابراز خوشحالی از بازگشت دوباره به زمین پس از یک دوره غیبت به دلیل مصدومیت، تاکید کرد که بازگشت او در مهمترین دوره فصل اتفاق افتاده است: "می‌خواهم از آن لذت ببرم و با منچستریونایتد به روند پیروزی برگردم، تیم را به بالای جدول لیگ برتر برسانم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.

از کاسمیرو در مورد آینده‌اش سوال شد و او پاسخ داد: "من در منچستر خوشحالم. همه اینجا با من فوق العاده برخورد می‌کنند و همچنین از بازی در لیگ برتر لذت می‌برم. منچستریونایتد باشگاه بزرگی است اما در حال حاضر در جایگاهی که شایسته آن است، حضور ندارد. با این حال، این باشگاه در مقایسه با رقبای خود مانند لیورپول، منچسترسیتی و سایرین همچنان بزرگترین باشگاه انگلیس است."

او به سوالی درباره هویت اریک تن هاخ روی نیمکت یونایتد گفت: "من کسی نیستم که هویت مربی را مشخص کنم. فصل گذشته او توانایی خود در پیشرفت منچستریونایتد را نشان داد، ما همراه او به نتایج فوق العاده‌ای دست یافتیم و ثابت کردیم که می‌توانیم با تن هاخ به دستاوردهای بزرگی برسیم."

دیدگاه‌ها