کد خبر : 1998520 | 10 بهمن 1402 ساعت 13:40 | 48.4K بازدید | 69 دیدگاه

ادعای دوگاری

زیدان یک آس در آستینش دارد، لیورپول!

در فرانسه ادعا شده دلیل پاسخ رد فوری زیدان به پیشنهاد الجزایر، احتمالا دریافت پیشنهادی عالی در فوتبال اروپاست. چیزی مثل جانشینی کلوپ در لیورپول.

زیدان یک آس در آستینش دارد، لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، با به پایان رسیدن مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا مشخص شد که الجزایر هیچ شانس صعودی به مرحله حذفی ندارد و پس از اینکه این تیم از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازماند، حالا در مدت زمان یک سال با دو ناکامی بسیار بزرگ روبرو شده است.

1932342

جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر در پایان کار تصمیم به جدایی گرفت و ولید سعدی رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر برای پیدا کردن سرمربی جدید در اولین اقدام با زین‌الدین زیدان تماس گرفت اما مربی سابق رئال فورا به آن پاسخ منفی داد.

کریستوف دوگاری، هم تیمی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه، در مورد این تصمیم زیرو گفت: «در اینکه او الجزایر و الجزایری‌ها را دوست دارد، هیچ تردیدی نیست. اینکه زیدان قبلاً کارهای زیادی برای الجزایر انجام داده است را نیز همه می‌دانیم ولی من مخالفت او برای قبول هدایت الجزایر را درک می‌کنم. او جاه طلبی‌های دیگری دارد حتی اگر قلبش آنجا باشد. در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست، اما من موضع فعلی زیدان را درک می‌کنم. من هیچ اطلاعات بیشتری ندارم، اما فکر می‌کنم او یک آس در آستین خودش دارد که خیلی زود پاسخ منفی داد.»

1932344

دوگاری ادامه داد: «گفتم که نمی‌دانم. راستش من هیچ اطلاعاتی ندارم و این یک حس درونی است. همه باشگاه‌های دنیا دوست دارند زیدان را داشته باشند. برای مثال لیورپول بعد از جدایی کلوپ قطعا بدش نمی‌آید زیدان را جایگزین کند. زیدان جاه طلب است و کار در اروپا را می‌خواهد.»

دیدگاه‌ها