کد خبر : 1998541 | 10 بهمن 1402 ساعت 15:15 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

بدحال‌ترین تیم‌های ایران به هم رسیدند

دو تیم هورسان رامسر و سایپا این روزها وضعیت خوبی ندارند.

بدحال‌ترین تیم‌های ایران به هم رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، در یکصدوسی‌امین مسابقه لیگ برتر مردان سال 1402 تیم هورسان در سالن شهید صدر رامسر میزبان سایپا تهران است. دو تیم یک ویژگی مشترک دارند که شکست در پنج هفته دور برگشت مقابل حریفان است و در این مسابقه به دنبال نخستین برد خود در این مرحله از مسابقات هستند.

هورسان با 9 برد و 23 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد و سایپا نیز با یک برد و 6 امتیاز در انتهای جدول است و مسابقات دور رفت دو تیم نیز سه بر دو به سود هورسان شد و شاگردان آرش صادقیانی به دنبال کسب دومین برد مقابل سایپا در این فصل هستند.

نیان الکترونیک خراسان نیز در پنج هفته دور برگشت مقابل حریفان به پیروزی نرسیده است و کادر فنی این تیم دلیل اصلی این موضوع را مصدومیت بازیکنان خود می‌دانند. مشهدی‌های لیگ برتر این هفته در سالن مهران میزبان پیکان پرافتخار هستند، تیمی که در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است و از رتبه دهم در پایان دور رفت به جایگاه ششم در پایان هفته هجدهم رسیده است.

هرچند پیکانی‌ها در هفته هجدهم مغلوب طبیعت شدند اما شاگردان جوان پیمان اکبری انگیزه کافی برای شکست نیان دارند به ویژه این‌که در دور رفت سه بر دو در تهران مغلوب این تیم شدند. نیان (6 برد، 23 امتیاز و رتبه دوازدهم) اگر سهمیه پلی‌آف می‌خواهد باید حداقل در دیدارهای خانگی حریفان خود را شکست دهد تا شرایطش برای صعود در جدول بهبود یابد.

حریف جدی نیان در جدول شهرداری گنبد است که با شش برد و 20 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد. گنبدی‌ها این هفته و در شهرآورد استان گلستان میزبان پاس گرگان هستند، دیداری حساس و حیثیتی برای علاقمندان دو تیم که نتیجه دیدار دور رفت هم سه بر یک به سود نماینده گرگان شده است. بنابر این گنبدی‌ها که در هفته هجدهم سایپا را در تهران با اقتدار شکست دادند به دنبال جبران نتیجه دیدار دور رفت مقابل گرگان هستند و به طبع کسب هفتمین برد و امید به شکست نیان مقابل پیکان صعود در جدول داشته باشند. اگر تیم مس هم مقابل صدرنشین مغلوب شود، شاید برد گنبد مقابل پاس صعود دو پله‌ای برای این تیم به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها