کد خبر : 1998546 | 10 بهمن 1402 ساعت 15:35 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش کاپیتان مصدوم به سنگ تمام باشگاه

مهدی مهدوی از اقدام اخیر باشگاه شهدای یزد تشکر کرد.

واکنش کاپیتان مصدوم به سنگ تمام باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدوی کاپیتان و پاسور متعصب چندین و چند ساله تیم والیبال شهداب یزد در بازی این تیم مقابل سایپا تهران از ناحیه پشت ساق پا دچار درد شدید شد و به همین علت مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند.

پس از بررسی‌های دقیق و انجام معاینات پزشکی مشخص شد دچار پارگی از ناحیه آشیل و عضلات اطراف آشیل پا شده است و نیاز به عمل جراحی و چندین ماه زمان ریکاوری دارد تا بتواند به شرایط تمرین و مسابقه برسد و بدین ترتیب با توجه به زمان باقی مانده تا انتهای فصل امکان همراهی تیم والیبال شهداب یزد را تا انتهای فصل نخواهد داشت.

1984838

باشگاه شهداب یزد اعلام کرد که در طول روند درمان این مصدومیت همراه و حامی کاپیتان متعصب و پرتلاش خود خواهد بود و امیدوار است با بهبود هرچه زودتر این مصدومیت بتوانیم دوباره شاهد بازی‌های درخشان و چشم نواز کاپیتان دوست داشتنی خود در میدان مسابقات با پیراهن تیم والیبال شهداب باشد.

باشگاه شهداب در ادامه اقدامات جالب خود در این زمینه در مسابقه روز یکشنبه این تیم مقابل نیان الکترونیک مشهد حرکت خاص دیگری انجام داد. جایی که بازیکنان این تیم قبل از شروع بازی با پوشیدن پیراهن‌هایی که عکس مهدی مهدوی روی آنها بود، به کاپیتان مصدوم خود ادای احترام کرده و آرزوی بازگشت هرچه سریع‌تر او را داشتند.  موضوعی که حالا با واکنش مهدی مهدوی مواجه شده و او در صفحه اینستاگرام خود اینگونه از شهدابی‌ها تشکر کرده است: "تشکر از مجموعه خوب شهداب و بازیکنان، کادرفنی، مخصوصا امیر شرافت (مدیرعامل باشگاه) امیدوارم بتونم جبران کنم."

دیدگاه‌ها