کد خبر : 1998559 | 10 بهمن 1402 ساعت 16:39 | 30.9K بازدید | 27 دیدگاه

پرسپولیسی حاضر در دبی: دفاعمان ضعیف بود!

محمود کلهر تماشاگر بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل شباب الاهلی بود و می‌گوید تیم محبوبش در این بازی ضعیف کار کرده است.

پرسپولیسی حاضر در دبی: دفاعمان ضعیف بود!

به گزارش ورزش سه، محمود کلهر هافبک سابق پرسپولیس که در دبی اقامت دارد از نزدیک بازی پرسپولیس مقابل شباب الاهلی را تماشا کرده طی گفت و گویی درباره این شکست عجیب می‌گوید: «من بازی را در کنار آقای مهاجرانی از نزدیک تماشا کردم. در این بازی‌ نواقص زیادی در کار پرسپولیس دیده می‌شد و با توجه به فاصله ما با تیم‌های اماراتی انتظار بیشتری از پرسپولیس وجود داشت و به نظرم می‌شد که مدیریت بهتری داشت و شرایط را بهتر پیش برد.»

کلهر که در جریان این حضور دقایقی با افشین پیروانی صحبت کرده می‌گوید: «به نظرم خط هافبک و حمله ما عملکرد خوبی داشتند و در این بین امید و سروش از بقیه بازیکنان پرسپولیس بهتر بودند، در حالی که خط دفاع و دروازه پرسپولیس بسیار ناهماهنگ بودند و نمایش ضعیفی داشتند.به نظرم اگر پرسپولیس با این شرایط در بازی‌ها حضور یابد به مشکل برمی‌خورد. به نظرم حتماً نیاز است پرسپولیس یک سرمربی بیاورد که مدیریت قوی هم داشته باشد. نمایشی که من از پرسپولیس دیدم نمایش ضعیفی بود، به همین دلیل امیدوارم پرسپولیس شرایط ایده‌آلش را پیدا کند و از بحران خارج شود.»

1984852

او درباره حضور آل کثیر و عبدالکریم حسن در پرسپولیس می‌گوید: «عیسی و بازیکن قطری که قطعاً با یک بازی عیارشان مشخص نمی‌شود اما چیزی که از بازیکن قطری دیدیم بیشتر به این مسئله بازمی‌گشت که بیشتر با حالت پرخاشگری با بازیکنان و هم‌‌تیمی‌هایش صحبت می‌کرد.»

1984853

پیشکسوت سرخ‌ها درباره حضور اوسمار در راس کادر فنی این تیم می‌گوید: «عملکرد اوسمار را خوب ندیدم و به نظرم اگر ما قصد داشتیم چنین مربی‌ای را در رأس کادر فنی‌مان قرار دهیم حتماً بهتر بود که یک گزینه ایرانی را سرمربی بگذاریم و اوسمار را هم به عنوان دستیار در کنار او قرار دهیم. مربیانی مثل حسین عبدی و گزینه‌های دیگر ایرانی که در تیم‌های دیگر مربیگری کرده‌اند قادر بودند که تیم را خیلی خوب مدیریت و رهبری کنند.»

1984854

کلهر ادامه می‌دهد: «من قبلاً هم در مصاحبه‌هایم گفته بودم که اگر برانکو نیاید حتماً بهتر است از یک مربی ایرانی در سمت سرمربیگری استفاده کنیم؛ مربیانی مثل عبدی، هاشمیان و مهدوی‌کیا به نظرم حتماً می‌توانند در سمت مربیگری به شکل بهتری تیم را هدایت و رهبری کنند و در کنار این نفرات از اوسمار به عنوان مربی تمرین دهنده و یک دستیار استفاده لازم را ببریم. جایی که او حتماً می‌توانست برای پرسپولیس بهره بهتری داشته باشد. به نظرم مربیان ایرانی خیلی قوی‌تری از اوسمار بودند. به نظرم اوسمار با این نتخاب ره صد ساله را یک شبه رفت و متأسفانه این قبیل مشکلات، مسائلی هستند که در کشور ما دیده می‌شوند».

1984855

دیدگاه‌ها