کد خبر : 1998607 | 10 بهمن 1402 ساعت 20:35 | 42.3K بازدید | 25 دیدگاه

خوش‌شانسی کره‌جنوبی، سه بار پشت سر هم

شگفت‌انگیز در بازی عربستان: چطور این توپ گل نشد!

دروازه کره جنوبی در بازی با عربستان به شکل عجیب و باورنکردنی‌ای باز نشد.

شگفت‌انگیز در بازی عربستان: چطور این توپ گل نشد!

به گزارش "ورزش سه"، نیمه نخست دیدار کره جنوبی و عربستان در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که مهمترین اتفاق بازی در دقیقه 41 رخ داد که دروازه یاران سون هیونگ مین به طرز عجیب و باورنکردنی‌ای باز نشد!

ویدئو: 323314

پس از اینکه عربستان صاحب یک ضربه کرنر شد، ارسال محمد البریک در تیر یک به صالح الشهری رسید. اشتباه گلر کره در خروج از دروازه، باعث شد تا مهاجم الهلال با ضربه سر برای گلزنی اقدام کند.

اما این بازیکن بدشانس بود، چرا که توپ او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد. نکته عجیب‌تر اینکه همان توپ در برگشت به علی لاجامی رسید و مدافع پیش‌تاخته النصر با ضربه سر توپ را دوباره به همان تیرک افقی کوبید.

در سومین تلاش سعودی‌ها برای گلزنی، این سالم الدوسری بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه سر او به سمت چپ دروازه زده شد که چو هیون وو، دروازه‌بان کره‌ای‌ها، با نوک انگشتان دست اثری روی این ضربه گذاشت و توپ به شکل عجیبی از کنار پایه عمودی دروازه به بیرون رفت.

این سه بخت مسلم گلزنی در عرض پنج ثانیه برای عربستان به دست آمد که هر بار شاگردان مانچینی به شکل باورنکردنی‌ای در گلزنی ناکام می‌ماندند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها