کد خبر : 1998624 | 10 بهمن 1402 ساعت 21:50 | 19.8K بازدید | 7 دیدگاه

ادامه حاشیه‌های اونانا: خداحافظی دوباره از تیم ملی!

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، بعد از اتفاقات رخ داده در کمپ تیم ملی کامرون در جام ملت‌های آفریقا، قصد دارد دوباره از تیم ملی خداحافظی کند.

ادامه حاشیه‌های اونانا: خداحافظی دوباره از تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، اونانا بعد از پافشاری روی ماندن طولانی در تمرینات یونایتد قبل از پیوستن به تمرینات تیم ملی کامرون، خیلی دیر به ساحل عاج پرواز کرد و باعث شد که بازی اول تیمش را در جام ملت‌ها از دست بدهد و در واقع فقط در یکی از چهار بازی کامرون در این رقابت‌ها حضور داشت.

کمبود زمان بازی او در این تورنمنت که به شدت باعث عصبانیت و درگیری لفظی‌اش با کادر فنی شد و همچنین اختلافات مداوم با ساموئل اتوئو، رئیس اتحادیه فوتبال کامرون، ممکن است او را متقاعد کند که برای دومین بار در یک سال گذشته از فوتبال ملی کناره‌گیری کند.

اونانا در دسامبر 2022 پس از اخراج از اردوی کامرون در جام جهانی قطر پس از درگیری با اتوئو و سرمربی تیم ریگوبرت سانگ بازنشسته شد، اما تنها چند هفته پس از پیوستن به یونایتد از اینترمیلان با مبلغ 65 میلیون یورو در سپتامبر در این باره نظر خودش را تغییر داد.

1985037

کامرون به اونانا اجازه داد تا مدت طولانی‌تری پس از پایان زمان مقرر برای پیوستن به تیم ملی در انگلیس بماند تا بتواند در آخرین بازی لیگ برتر مقابل تاتنهام به میدان برود این بازیکن امیدوار بود 24 ساعت قبل از اولین بازی گروهی کامرون مقابل گینه روی نیمکت باشد، اما تنها اندکی قبل از شروع بازی و پس از تغییر مسیر پروازش به دلیل مه، وارد ساحل عاج شد.

کامرون در نهایت در اولین بازی دور حذفی، شکست خورد و از رقابت‌ها کنار رفت. این بدان معناست که تنها بازی‌ای که او برای یونایتد از دست داد، برد یکشنبه تیمش در جام حذفی در نیوپورت کانتی بود، جایی که جانشین او آلتای بایندیر برای اولین بار برای یونایتدها به میدان رفت.

دیدگاه‌ها