کد خبر : 1998656 | 11 بهمن 1402 ساعت 05:44 | 105.5K بازدید | 51 دیدگاه

گلر کره‌جنوبی از کودکی پنالتی‌گیر بود!

چو هیون وو، دروازه‌بان کره‌جنوبی، با مهار دو پنالتی، ستاره کره‌ جنوبی در دیدار با عربستان بود.

گلر کره‌جنوبی از کودکی پنالتی‌گیر بود!

به گزارش "ورزش سه"، چو هیون وو، دروازه‌بان تیم ملی کره جنوبی، با مهار دو پنالتی مقابل عربستان نقش ویژه‌ای در پیروزی این کشور داشت، او در ضربات پنالتی با حرکات جالبی که داشت تمرکز بازیکنان عربستان را برهم زده بود و تشخیص درستی روی ضربات آنها داشت.

این دروازه‌بان داستان جالبی همراه خود دارد، او در کودکی هم پنالتی‌گیر بود و بارها تیم‌ دوران تحصیلش را در مسابقات کشوری برنده از زمین خارجی کرده بود، مربی کودکی این بازیکن در گذشته مصاحبه‌ای انجام داده بود و گفته بود:  "چو دروازه‌بان اصلی ما بود و در مسابقات کشوری بارها در ضربات پنالتی با توانایی‌های او پیروز شدیم".

1985103

حالا او در 32 سالگی با مهار پنالتی سامی الناجی و عبدالرحمان قریب تیم ملی کشورش را در جام ملت‌های آسیا در مسیر قهرمانی نگه داشت و به ادامه مسابقات امیدوار کرد.

این بازیکن پس از مصدومیت شدید گلر اصلی کره جنوبی کیم سئونگ جیو به ترکیب اصلی رسید و بازی خاطره‌انگیزی را مقابل عربستان پشت سر گذاشت.

تیم ملی کره جنوبی 13 بهمن در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف استرالیا خواهد رفت و یکی از مسابقات حساس مرحله یک چهارم نهایی را انجام خواهد داد. کره‌ای‌ها در صورت پیروزی احتمالی مقابل استرالیا کار دشواری برای صعود به فینال مسابقات نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها