کد خبر : 1998659 | 11 بهمن 1402 ساعت 06:16 | 6.9K بازدید | 19 دیدگاه

رییس داوران سمینار گذاشت و به قطر رفت

آرامش افشاریان قبل از شروع توفان لیگ!

خداداد افشاریان امیدوار است با اقداماتی که صورت داده داوران در نیم فصل دوم لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشند.

آرامش افشاریان قبل از شروع توفان لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات پرتعداد داوری در نیم فصل اول لیگ برتر بیشترین فشار را به خداداد افشاریان وارد کرد؛ رییس کمیته داوران اگرچه اقدامات زیادی انجام داد تا بتواند شرایط داوری ایران را بهبود ببخشد اما اشتباهات به قدری زیاد بود که انتقادهای زیادی از او انجام شد.

در چنین شرایطی اعضای کمیته داوران در تعطیلات مسابقات لیگ برتر اگرچه نفس راحتی کشیدند و خبری از انتقادها و فشارهای ماه‌های اخیر نبود، اما سعی کردند برای بهبود روند داوری تلاش کنند.

در روزهای گذشته یک سمینار دانش‌افزایی برای داوران و کمک داوران لیگ برتری در نمک‌آبرود برگزار شد که افشاریان هم در این سمینار حضور داشت و در بخش‌هایی از آن به سخنرانی برای داوران پرداخت و برخی نکات را خطاب به آنها اعلام کرد.

افشاریان که امیدوار است با اقدامات صورت گرفته اشتباهات داوری در نیم فصل دوم کاهش یابد، عصر سه‌شنبه تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد. او به عنوان یکی از اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال برای حضور در کنار تیم ملی به قطر رفته و احتمالا بعد از بازی ایران و سوریه به تهران برمی‌گردد تا آماده هیاهوی بازی‌های داخلی و چیدمان داوران جام حذفی شود.

دیدگاه‌ها