کد خبر : 1998691 | 11 بهمن 1402 ساعت 08:12 | 20K بازدید | 7 دیدگاه

رقابت جدی: یووه و میلان به دنبال ستاره سری A

یوونتوس، میلان و لاتزیو در تلاش هستند تا بتوانند لویس فرگوسن را که ستاره این فصل بولونیا بوده در تابستان آینده به خدمت بگیرند.

رقابت جدی: یووه و میلان به دنبال ستاره سری A

به گزارش "ورزش سه"، فرگوسن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال 2022 با قراردادی به ارزش دو میلیون یورو از باشگاه ابردین به بولونیا پیوست و در طول 18 ماه گذشته به یکی از بازیکنان درخشان حاضر در سری A تبدیل شده است. 

فرگوسن این فصل موفق شده آمار چهار گل و سه پاس گل را در 20 بازی با پیراهن تیمش به ثبت برساند و به یکی از مهره‌های کلیدی و مورد اعتماد تیاگو موتا در این تیم تبدیل شده که حضورش در میدان برای آنها بسیار مهم است. 

حالا کالچومرکاتو خبر داده که میلان چند هفته است که شرایط این بازیکن را به دقت زیر نظر دارد و امیدوار است که بتواند او را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد. این در حالی است که یوونتوس پیش از این مذاکرات با مدیر برنامه او را آغاز کرده بود و لاتزیو هم از تابستان قبل خواهان جذب این ستاره اسکاتلندی است. 

1985175

فرگوسن به تازگی قرارداد جدیدی را با باشگاه بولونیا امضا کرده و تا ژوئن 2027 تحت قرارداد این باشگاه قرار دارد و آنها امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را با قیمت خوبی به فروش برسانند. 

او مایل است که در حال حاضر به حضورش در لیگ ایتالیا ادامه دهد و به همین دلیل از پیوستن به یکی از این سه باشگاه استقبال خواهد کرد اما رویای همیشگی او بازی کردن در لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها