کد خبر : 1998692 | 11 بهمن 1402 ساعت 08:17 | 7.7K بازدید | 13 دیدگاه

خیال هواداران راحت: فن‌دایک عاشق لیورپول است

ویرژیل فن‌دایک شایعات اخیر را رد و اعلام کرد کاملا به لیورپول وفادار است.

خیال هواداران راحت: فن‌دایک عاشق لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه یورگن کلوپ در روز جمعه گذشته اعلام کرد لیورپول را در پایان فصل ترک خواهد کرد، شوک بزرگی به هواداران لیورپول وارد شد.

آنها کلوپ را در لیورپولِ فصل‌های آینده هم می‌دیدند و به جدایی او حتی فکر هم نمی‌کردند. با این حال این تنها نگرانی لیورپولی‌ها در روزهای اخیر نبوده است.

ویرژیل فن‌دایک هم یک روز بعد در گفتگو با تایمز گفت: «آیا بخشی از تیم جدید در آینده خواهم بود؟ این یک سوال بزرگ است. نمی‌دانم! 18 ماه از قراردادم مانده؟ این درست است. عدد خوبی است اما من نمی‌دانم. باشگاه کار بزرگی در پیش خواهد داشت، این کاملا مشخص است. باشگاه به غیر از انتخاب مربی جدید، باید کل کادرفنی و همه چیز را تغییر دهد. بسیار کنجکاو هستم که این مسیر به کجا ختم می‌شود. زمانیکه همه چیز مشخص شود، وضعیت من هم معلوم خواهد شد. من نمی‌توانم الان چیز زیادی در مورد آن بگویم.

1985177

پس از این مصاحبه هواداران لیورپول نگران شدند که ممکن است فن‌دایک هم در پایان فصل آنها را ترک کند. حتی شایعاتی نیز به گوش رسید که او با چند تیم مذاکراتی داشته اما خود او امشب همه چیز را روشن کرد.

مدافع هلندی درباره شایعات اخیر گفت: «اجازه دهید واضح بگویم. من کاملا به باشگاه متعهد هستم. من عاشق باشگاه و هواداران هستم. بحث‌های روزهای اخیر به دلیل درک و تعبیر اشتباه از صحبت‌های خودم بود و هیچکدام حقیقت ندارند.»

دیدگاه‌ها