کد خبر : 1998718 | 11 بهمن 1402 ساعت 11:18 | 40.7K بازدید | 9 دیدگاه

بازگشت هوانگ هی چان سر وقت

یک بازیکن جدید به تیم ملی کره دعوت شد!

تیم ملی کره جنوبی موفق شد شب گذشته با گذشت از تیم ملی عربستان، راهی مرحله یک چهارم نهایی آسیا شود.

یک بازیکن جدید به تیم ملی کره دعوت شد!

به گزارش ورزش سه، در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 قطر، تیم‌های ملی عربستان و کره جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 1-1 در طول 90 دقیقه خاتمه پیدا کرد و در ضربات پنالتی پسران کلینزمن موفق شدند در ضربات پنالتی، این تیم را شکست دهند تا به جمع هشت تیم برتر آسیا اضافه شود. 

هوانگ هی چان ستاره کره‌ای ولورهمپتون در دقیقه پنجاه و دوم وارد زمین شد و حضورش در داخل زمین، به قدرت خط حمله این تیم کمک بسیار زیادی کرد تا در طول نیمه دوم بازی، این تیم فشار زیادی روی دروازه عربستان اعمال کند.

او در مدت زمان حضورش  با پاس‌های دقیق و خلق موقعیت‌هایی که داشت نشان داد، ستاره‌ای اثرگذار برای کره جنوبی خواهد بود و با توجه به غیبتش در بازی‌های مرحله گروهی، اکنون تیم ملی کره جنوبی با حضور هوانگ هی چان حملاتش را خطرناک‌تر دنبال می‌کند.

1985205

او در پایان بازی به رسانه‌ها گفت: بسیار از این نتیجه خوشحال هستم. من واقعا به عنوان عضوی از این تیم بسیار خوشحال هستم.

او ادامه داد: هدف تیم ما کاملا واضح است. فکر می‌کنم برای بازی‌های بعدی باید با ذهنیت آماده‌‍تری پا به مسابقات بگذاریم. همه بسیار تلاش کردیم و سعی کردیم گل بزنیم. بعد از تمام شدن بازی جز فریاد چیز دیگری از رختکن ما نمی‌شنیدید. البته می‌دانیم این پیروزی، بخشی از هدف خواهد بود و هدف اصلی قهرمانی در آسیا است.

او که پنالتی چهارم کره را وارد دروازه عربستان کرد، درباره احساساتش گفت: لحظه بسیار مهمی بود. مردم کره ما را تشویق می‌کردند و من در لحظه زدن ضربه کمی محتاط بودم. با هر قدم به مسئولیت سختم فکر می‌کردم.

هوانگ حالا هیچ مصدومیتی ندارد و پس از اینکه سه بازی کره را در مرحله گروهی از دست داد، عملکرد دیشبش نشان می‌داد که آماده است تا به یورگن کلینزمن در ادامه این مسیر کمک کند. کره جنوبی حالا 2 روز دیگر باید به مصاف استرالیا برود تا برای حضور در مرحله نیمه نهایی بجنگد.

دیدگاه‌ها