کد خبر : 1998732 | 11 بهمن 1402 ساعت 12:12 | 40.8K بازدید | 18 دیدگاه

مونو بورگوس:

ژاوی رفت چون لاپورتا مقابل تیم تحقیرش کرد

ژاوی هرناندز پس از شکست سنگین خانگی بارسا برابر ویارئال خبر از استعفای خود در پایان فصل داد. برای این مهم دلایل زیادی ذکر شده است.

ژاوی رفت چون لاپورتا مقابل تیم تحقیرش کرد

به گزارش "ورزش سه"، کسی تصور نمی‌کرد ژاوی در میانه‌های فصل استعفا بدهد اما شکست برابر ویارئال باعث شد او تصمیمی ناگهانی بگیرد، هرچند که دیروز گفت از ابتدای فصل به جدایی فکر می‌کرد.

 در هر صورت او بدون هماهنگی با بازیکنان و باشگاه این خبر را اعلام کرد. ژاوی دیروز تاکید کرد که چیزی نظرش را عوض نخواهد کرد و اینکه فشارهای موجود در بارسا او را فرسوده کرد.

1983810

بورگوس، دستیار سابق دیه‌گو سیمئونه در اتلتیکو، در مورد دلیل جدایی ژاوی به کادنا سر گفت: «فکر می‌کنم اتفاق قبل از بازی با آنتورپ کلیدی بود. یک ناهماهنگی عجیب در بارسلونا دیدم که می‌تواند روی تصمیم ژاوی تاثیر زیادی گذاشته باشد. ژاوی لیست خود را بدون چند بازیکن اصلی داده بود ولی قبل از سفر تیم به بلژیک با فشار خوان لاپورتا، بازیکنانی مثل گوندوگان و لواندوفسکی به فهرست اضافه شدند. بارسا به دو میلیون یوروی حاصل از پیروزی برابر آنتورپ نیاز داشت و رئیس باشگاه برخلاف ژاوی تصور می‌کرد بدون این بازیکنان کسب برد دشوار خواهد بود (بارسا در نهایت بازی را باخت).»

بورگوس ادامه داد: «فشار باشگاه به دلیل مشکلات مالی قابل درک است و بارسا به همین دلیل حتی برای یک بازی دوستانه به آمریکا هم رفت اما این حرکت لاپورتا نوعی تحقیر ژاوی مقابل تیم بود. فکر می‌کنم ژاوی بعد از همان اتفاق برای جدایی مصمم‌تر شد. این جزئیات به ظاهر کوچک، در سازماندهی تیم بسیار مهم هستند اما ثابت شد در بارسا هماهنگی و همسویی بین رئیس و کادر فنی نیست.»

دیدگاه‌ها