کد خبر : 1998740 | 11 بهمن 1402 ساعت 12:49 | 28.9K بازدید | 13 دیدگاه

تراشتگن از 22 بهمن

بازگشت ستاره‌ای که ژاوی برایش لحظه‌شماری می‌کرد

تراشتگن از بازی برابر گرانادا که قرار است 22 بهمن برگزار شود در دسترس خواهد بود که بهترین خبر ممکن برای ژاوی و بارسلوناست.

بازگشت ستاره‌ای که ژاوی برایش لحظه‌شماری می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه هنوز مشخص نیست که دقیقا تراشتگن چه زمانی دوباره در اختیار ژاوی هرناندز قرار خواهد گرفت، اما اخبار مربوط به گلر آلمانی بسیار مثبت است و او احتمالا می‌تواند مقابل گرانادا (22 بهمن) حاضر باشد. 

دروازه‌بان آلمانی همچنان دوره ریکاوری خود را کوتاه می‌کند و صبح دیروز با ریتم مناسب و بدون مشکل به کار با توپ پرداخت.

1968170

آرزوی کادر فنی این است که تراشتگن حداکثر بتواند برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که دوم اسفند برابر ناپولی برگزار می‌شود، در بهترین فرم حضور داشته باشد. هنوز به آن بازی چند هفته دیگر باقی مانده اما همه چیز نشان می‌دهد که او حتی می‌تواند زودتر بازگردد. دیروز  ژاوی نیز تایید کرد که گلر آلمانی می‌تواند 10 روز دیگر در بازی مقابل گرانادا بازگردد.

1960879

تراشتگن به دلیل یک مشکل کمر تحت عمل جراحی قرار گرفت که او را از اواسط نوامبر از بارسا و تیم ملی دور نگه داشته است. 

تراشتگن به مدت سه هفته یک درمان محافظه کارانه را انتخاب کرد که نتیجه‌ای نداشت و در نهایت پس از آنالیز همه گزینه‌ها تصمیم به عمل جراحی گرفت. جراحی در کلینیک ورزشی "Bordeaux Merignac" زیر نظر یک پزشک ایرانی انجام شد و همه چیز نیز خوب پیش رفت. در غیاب تراشتگن، اینیاکی پنیا گلر بارسا بوده و نتوانسته چندان موفق کار کند. او در 15 بازی 33 گل دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها