کد خبر : 1998741 | 11 بهمن 1402 ساعت 12:42 | 45.3K بازدید | 75 دیدگاه

خیانت ستاره سابق به رئال: حذف رونالدو و کاسیاس!

آنخل دی‌ماریا، ستاره سابق رئال مادرید، از قرار دادن نام کریستیانو رونالدو و ایکر کاسیاس در ترکیب منتخبش خودداری کرد.

خیانت ستاره سابق به رئال: حذف رونالدو و کاسیاس!

به گزارش "ورزش سه"، دی‌ماریا در فاصله سال‌های 2010 تا 2014 در ترکیب رئال مادرید حضور داشت و روزهای درخشانی را با پیراهن این تیم سپری کرد. 

تنها قهرمانی او در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در زمان حضورش در این تیم رقم خورد و همچنین قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری را هم با پیراهن این تیم تجربه کرد تا افتخارات بسیاری را با رئال مادرید به دست آورده باشد. 

اما این ستاره آرژانتینی از زمان جدایی‌اش از این باشگاه دیگر رابطه چندان خوبی با آنها نداشت و حالا بار دیگر در انتخاب ترکیب منتخبش این موضوع را ثابت کرده است. 

1985239

ترکیب منتخب این بازیکن به این شرح است: امیلیانو مارتینز، مارسلو، اوتامندی، ماسکرانو، سرخیو راموس، نیمار، روی کاستا، دی ماریا، کیلیان امباپه، لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ. 

او درباره غیبت ستاره‌های رئال در این ترکیب به Tyc Sports گفت: «من کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل را بیرون گذاشتم. صادقانه باید بگویم که تشریح دوران فوتبالم غیرممکن است. بازگشت به آن دوران و فکر کردن به این که چقدر خوش شانس بودم باورکردنی نیست. 

من لوکا مودریچ و ژابی آلونسو را هم از این ترکیب بیرون گذاشتم. بازی کنار آنها افتخار من بود. برای دروازه‌بان بین دیبو و کاسیاس مردد بودم چون آنها از نظر من بهترین هستند اما در نهایت تصمیم گرفتم که دیبو را انتخاب کنم.»

دیدگاه‌ها