کد خبر : 1998760 | 11 بهمن 1402 ساعت 14:15 | 96.5K بازدید | 19 دیدگاه

بالدانزی، خریدی هوشمندانه

پیشنهاد استراماچونی به رم: این بازیکن را بخرید

تومازو بالدانزی از نظر استراماچونی، بهترین خرید ممکن برای آاس رم در این زمستان خواهد بود.

پیشنهاد استراماچونی به رم: این بازیکن را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق مهم ماه گذشته در رم برکناری ژوزه مورینیو و انتخاب دانیله ده روسی به جای او بود. آندره آ استراماچونی، مربی سابق استقلال، با رادیو رومانیستا در همین مورد صحبت کرد.

1983947

هفته‌های اول کار ده روسی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ «این فرآیند تغییر درست بود، زیرا ده روسی می‌تواند DNA واقعی رم را به تیم منتقل کند. ده روسی از همان ابتدا توانسته با دو برد قابلیت خود را به همه نشان داد. البته این زمان می‌برد. عبور و تغییر از خط دفاعی 3 نفره به یک خط دفاعی 4 نفره پیچیده است. دانیله نیاز به کار بیشتر دارد. باید هافبک‌های حریف را تحت فشار گذاشته و محدود کرد و هافبک‌های رم باید آنها را دنبال کنند، ضمن اینکه به عقب هم بروند. سیستم جدید، روی هافبک‌ها و مدافعان کناری تاثیر می‌گذارد.»

در خط میانی، به نظر شما می‌توان همزمان با کریستانته و پاردس در زمین بازی کرد؟ «من فکر می‌کنم دانیله می‌خواهد هر دو را در زمین نگه دارد، با آرژانتینی در راس و کریستانته در نقش هافبک. از سوی دیگر، پلگرینی نیز می‌تواند در سمت چپ و رو به جلو بازی کند، همانطور که در تیم ملی ایتالیا این کار را انجام داد. من برای نقش کریستانته در تیم ارزش و احترام زیادی قائل هستم.»

در برابر سالرنیتانا، مشکلات مختلفی بین خطوط برجسته شد. در مورد آن چه فکر می‌کنید؟ «این جایی است که دانیله برای رفع مشکلاتش به زمان نیاز دارد. وقتی با او صحبت کردم، به شوخی گفتم که رم باید 1-2-3-4 بازی کند، زیرا دیبالا یک وینگر واقعی نیست. تکرار می‌کنم که به زمان نیاز است، زیرا حالا وظایف در خطوط به طور قابل توجهی متفاوت از قبل است.»

1985264

استراماچونی در مورد دیبالا گفت: «او تنها کسی است که باید تغییر بزرگی ایجاد کند. اگر دیگران جای خود را در زمین پیدا کرده باشند، پائولو با وظایف جدیدی روبرو می‌شود. بازی در سمت راست نقش اصلی او نیست. بله، او قبلاً این کار را انجام داده است و درست است، اما برای من، او بهترین مهاجم دوم سری آ است.»

آیا تومازو بالدانزی (امپولی) انتقالی هوشمندانه‌ برای رم خواهد بود؟ (رم شدیدا او را می‌خواهد) «من همیشه دوست دارم کسی مثل او در تیمم باشد. بازیکنانی مانند او کمتر و کمتر می‌شوند. ما در مورد بازیکنان با کیفیت و کوتاه قد صحبت می‌کنیم که شماره 10 به دنیا آمده‌اند و می‌توانند هر کاری انجام دهند. اغلب از استعدادهای اینچنینی درست استفاده نمی‌شود. او می‌تواند بیشتر مانند دی بروینه در سیتی کار کند. بازیکنی با توانایی‌ها و استعداد بسیار بالا که رم باید او را بخرد.»

دیدگاه‌ها