کد خبر : 1998776 | 11 بهمن 1402 ساعت 15:09 | 32K بازدید | 5 دیدگاه

تماس بکام و رونی با ستاره یونایتد: درست شو!

دیوید بکام، وین رونی و ریو فردیناند با مارکوس رشفورد تماس گرفته‌اند تا صحبت‌هایی درباره رفتارش با او داشته باشند.

تماس بکام و رونی با ستاره یونایتد: درست شو!

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد به چهره جنجالی منچستریونایتد در چند روز اخیر تبدیل شده و رفتارهایش در بیرون از زمین خشم بسیاری از هواداران را به همراه داشته است. 

این بازیکن در بازی این هفته منچستریونایتد در جام حذفی غایب بود چون اعلام کرده بود به دلیل بیماری قادر به حضور در تمرینات نیست اما انتشار تصاویری نشان داد که او در کلوبی شبانه در بلفاست حاضر بوده و این موضوع به ضرر او تمام شد. 

بسیاری از بازیکنان یونایتد به شدت از این رفتارهای هم تیمی‌شان ناراحت و عصبانی هستند و باشگاه هم جلساتی را با حضور بعضی از مدیران و اریک تن‌هاخ و این بازیکن برگزار کرد و سپس اعلام کرد که او مسئولیت اشتباهاتش را پذیرفته و این مسئله انضباطی داخلی است که حل شده است. آنها همچنین جریمه 800 هزار یورویی برای او در نظر گرفتند.

1985054

حالا روزنامه سان خبر داده که این وضعیت باعث شده است که چند اسطوره نامدار شیاطین سرخ شامل دیوید بکام، وین رونی و ریو فردیناند با این ستاره انگلیسی تماس بگیرند و صحبت‌هایی را درباره شرایطش با او انجام دهند. 

این سه نفر توصیه‌هایی درباره کنترل فشار و بهبود شرایط در طول زمان در صحبت با او مطرح کرده‌اند و یونایتد امیدوار است که همراهی آنها بتواند شرایط را تا حد زیادی برای رشفورد بهبود ببخشد.

دیدگاه‌ها