کد خبر : 1998781 | 11 بهمن 1402 ساعت 15:40 | 21.7K بازدید | 42 دیدگاه

یاسر المشعل:

خیلی زود است درباره اخراج مانچینی صحبت کنیم

یاسر المشعل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، از رفتار روبرتو مانچینی در لحظات پایانی بازی مقابل کره جنوبی ابراز ناراحتی کرد.

خیلی زود است درباره اخراج مانچینی صحبت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یاسر المشعل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، از رفتار روبرتو مانچینی پس از بازی مقابل کره جنوبی ابراز ناراحتی کرد.

تیم ملی عربستان پس از تساوی 1-1 شب گذشته در دیدار مرحله یک هشتم نهایی به ضربات پنالتی رفت و در این ضربات سرنوشت ساز با نتیجه 4-2 از کره جنوبی شکست خورد.

تصاویر تلویزیونی نشان دادند که مانچینی پیش از اینکه آخرین ضربه پنالتی کره جنوبی به ثمر برسد اقدام به ترک زمین کرد و کنار بازیکنانش حضور نداشت.

در این خصوص، المشعل در اظهاراتی به شبکه اس‌اس‌سی عربستان گفت: "رفتار مانچینی کاملا غیرقابل قبول است. ما زمان کافی برای درک آنچه اتفاق افتاد را نداشتیم. قطعا با او جلسه‌ای می‌گذاریم تا دلایل این رفتار را جویا شویم. با این وجود سرمربی با بازیکنان در رختکن ملاقات کرد و مایل بود از آن‌ها دلجویی کند."

1985299

المشعل در مورد احتمال برکناری مانچینی از سمت خود پس از حذف در جام ملت‌ها پاسخ داد: "هنوز خیلی زود است که در مورد این موضوع صحبت کنیم، اما ما از سطح فنی تیم راضی هستیم، به خصوص که بازی قدرتمندی را هم به نمایش گذاشتیم."

المشعل در خصوص اینکه آیا تصمیمی برای محرومیت بازیکنانی که مانچینی آن‌ها را از تیم کنار گذاشته بود، گفت: خیر، تا این لحظه هیچ تصمیمی در این زمینه نداشتیم. مقرراتی وجود دارد که بر همه حاکم است، اگر تایید کنیم که قصوری رخ داده، طرف خاطی پاسخگو خواهد بود و وقتی از این موضوع مطمئن شدیم، تصمیمات رسمی را اعلام خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها