کد خبر : 1998792 | 12 بهمن 1402 ساعت 02:30 | 29.2K بازدید | 20 دیدگاه

کیلیان ترجیح داده تحمل کند

انریکه و باشگاه می‌دانند امباپه به رئال می‌رود

در فرانسه می‌گویند کیلیان امباپه از پست خودش در ترکیب تیم راضی نیست ولی به‌خاطر انتقالش به رئال گلایه نمی‌کند. انریکه نیز از این قضیه مطلع است.

انریکه و باشگاه می‌دانند امباپه به رئال می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه بار دیگر وارد مرحله تعیین کننده‌ای شده است. بر اساس اخبار مختلفی که در فرانسه منتشر می‌شود، مهاجمی که فعلا ترجیح داده سکوت کند، ممکن است فصل آینده پاری سن ژرمن را ترک کرده و تصمیم نهایی خود را حتی قبل از بازی مقابل رئال سوسیداد اعلام کند. 

1979047

دنیل ریولو از رادیو RMC می‌گوید، این تصمیم قبلاً گرفته شده است و اگرچه او در پستی که لوئیس انریکه برایش در نظر گرفته (مهاجم نوک) راحت نیست، ولی شکایتی نخواهد کرد زیرا می‌داند در هر صورت این آخرین فصل حضورش در پی اس جی است.

ریولو گفت: «برخلاف تصور عمومی، امباپه این پست را دوست ندارد. از آنجایی که او آخرین سال حضورش در پاری سن ژرمن را سپری می‌کند، قرار هم نیست شکایت کند. او می‌داند که قرار است برود، پس ترجیح داد گلایه نکند و با تصمیم مربی موافق باشد. امباپه می‌گوید من که فصل بعد به رئال خواهم رفت، پس این یک سال آخر را بدون مشکل با مربی و هواداران پشت سر بگذارم. فکر می‌کنم باشگاه و مربی هم این موضوع را می‌دانند.»

دیدگاه‌ها