کد خبر : 1998824 | 11 بهمن 1402 ساعت 19:08 | 7.5K بازدید | 11 دیدگاه

راه ضربه زدن به سوریه در تیم ملی مشخص شد

مربی تیم ملی ایران تاکید کرد باید با صبر و حوصله مقابل سوریه کار کنند.

راه ضربه زدن به سوریه در تیم ملی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی دقایقی قبل از شروع مسابقه تیم ملی ایران مقابل سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه عنوان کرد: با توجه به محرومیت حسین کنعانی، روزبه چشمی جانشین او شده و خوشبختانه بقیه ترکیب تیم هم خوب هستند و هر بازیکنی وارد زمین شده خوب کار خواهد کرد. امروز روی نیمکت هم بازیکنان خوبی داریم.

ویدئو: 323390

او با بیان اینکه هافبک‌های ما در بازی‌های گذشته فوق‌العاده کار کردند، گفت: سامان قدوس در دیدارهای قبلی و مسابقات تدارکاتی خودش را نشان داد و خودش را تثبیت کرد و نشان داد بازیکن مهمی است. حضورش به روند تهاجمی و تدافعی تیم کمک می‌کند و سعید عزت‌اللهی هم در دوندگی و جنگندگی و توپ‌های بلند و پرس جزء بهترین بازیکنان این دوره است.

مربی تیم ملی ایران ادامه داد: حریفان تیم سوریه در سه بازی گذشته فقط چهار شوت به سمت دروازه این تیم زدند و نشان می‌دهد آنها خوب در لاک دفاعی می‌روند. حداقل هشت بازیکن پشت توپ دارد و ما نباید عجله کنیم.

رضایی یادآور شد: گل زده و گل خورده آنها یکی است و عجله در این مسابقه نمی‌تواند موثر باشد. باید صبر و حوصله کنیم و گردش توپ داشته باشیم تا به تیم سوریه ضربه بزنیم.

دیدگاه‌ها